Descopera importanta serviciilor de marketing cu accent pe promovarea unui business in mediul online

Publicat pe 25 Iunie 2018
Exact ca intr-o relatie, alegerea unei agentii de marketing se face tinand cont de compatibilitatea dintre cele doua parti implicate.

Piata de agentii ce ofera servicii de marketing este destul de efervescenta, iar mai inainte de toate ne intrebam: de ce sa apelam la o agentie de marketing?

Daca dorim prin produsele si serviciile noastre sa ajungem rapid si eficient la un public ideal, deci sa generam vanzari, o agentie de marketing asigura succesul pentru atingerea acestor obiective.

Daca propriile eforturi de promovare au avut rezultate slabe, daca nu avem cunostintele si canalele necesare pentru asta, sau daca pur si simplu nu avem timp, o agentie specializata vine in ajutor, ocupandu-se de la A la Z de tot ce inseamna promovare, branding si comunicare de brand

Atat prin servicii de marketing croite specific, cat si prin campanii integrate, agentia de marketing potrivita implineste cu succes imaginea companiei tale.

Plusul de valoare pe care specialistii unei agentii il aduc este incontestabil, deci tot ce ramane de facut e sa raspundem la cateva intrebari menite sa clarifice daca suntem pe punctul de a alege agentia potrivita.

1. Ofera agentia exact serviciile de care am nevoie?

Uneori, o parte din tehnicile si canalele de marketing le cunoastem chiar noi, sau avem oameni in-house care se ocupa de ele. Totusi, asta nu trebuie sa ne „intunece” orizonturile. O agentie specializata in marketing digital, de exemplu, va corecta eforturile existente si va pune in lumina noi oportunitati de promovare.

Deoarece abordarile integrate sunt cele mai eficiente, este util sa apelam la o agentie care ofera servicii multiple, abordand o gama mai mare de canale de marketing.

Nevoile de promovare sunt multiple, iar Fortin.agency exemplifica asta prin paleta de servicii prin care se ajunge de la design grafic si construire de site-uri web pana la promovare prin continut SEO, copywriting si reclame AdWords. Totul reunit sub conceptul de „Economia digitala a increderii”.

2. Are agentia experienta pe piata?

E un fapt necesar ca agentia sa aiba deja experienta pe piata, remarcandu-se atat printr-un numar notabil de campanii de succes realizate, cat si prin clienti multumiti. Totodata, orice agentie cu experienta este orientata spre rezultate cuantificabile si ofera servicii clar definite.

In cele din urma, sa nu uitam de intelegerea completa a fiecarui proiect si client in parte. Daca o agentie are experienta solida pe piata, inseamna ca aceasta a acordat timp si atentie intelegerii fiecarui proiect in care s-a implicat, prin analiza atenta a nevoilor clientului si particularitatii produselor promovate.

3. Este agentia la curent cu cele mai noi trenduri si canale de promovare? 

Pe an ce trece, promovarea migreaza din ce in ce mai rapid spre mediul digital. Orice agentie in ton cu tendintele ofera astfel de servicii de marketing digital, prin servicii de construire de site-uri, webdesign, promovare in media online, campanii AdWords, creare de campanii in social-media si asa mai departe.

O campanie de marketing digital bine realizata este cheia succesului pentru orice companie proaspat lansata sau care vrea sa fie in ton cu noile trenduri, tipuri de public sau canale de promovare.

Fortin.agency afiseaza exemplar imaginea unei agentii de top, oferind servicii de marketing specializate, integrate si aflate la un unghi mereu inclinat catre nucleul celor mai noi tehnici, canale si tendinte de pe piata locala si globala.

Acceseaza fortin.agency si descopera experienta economiei digitale a increderii!

Domenii: IT

AGENTIA FORTIN SRL

Agenția Fortin aduce împreună o echipă formată din artiști web design, art direction, copywriting, programare și SEO pentru a dezvolta concepte de comunicare profitabile.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →