Despre printul outdoor: În publicitate, mărimea contează!

Publicat pe 8 Martie 2017
Titlul nu este deloc întâmplător, unul dintre principiile de bază ale publicității fiind acesta: cu cât mai mult și cu cât mai mare, cu atât mai bine! Iar dacă publicitatea este sufletul comerțului, vizibilitatea este sufletul publicității. Tocmai de aceea am decis să îți prezentăm cele mai eficiente metode de print outdoor pentru afacerea ta.

Sunt rezistente la condiții meteo extreme (raze UV, vânt puternic și ploi), au o durată de viață care poate ajunge la câțiva ani, sunt ieftine și extrem de vizibile. Sedra Advertising îți propune o gamă variată de print outdoor pentru ca materialele tale publicitare să prindă viață.

Banner-ul outdoor, cel mai utilizat element de publicitate outdoor

Pentru vizibilitate maximă, banner-ul outdoor reprezintă, cu siguranță, alegerea ideală. Poate ajunge la dimensiuni oricât de mari, așa că mesajul tău nu va putea trece neobservat, mai ales dacă alegi locul potrivit de expunere, în concordanță cu nevoile publicului tău țintă. Banner-ul este fabricat dintr-un material impermeabil, rezistent la zgârieturi, decolorare și raze UV, și este imprimat cu cerneală pe bază de solvent, ecologică și, de asemenea, foarte rezistentă. 

După cum îi spune și numele, banner-ul outdoor este special creat pentru expunere în exterior, indiferent de condiții. Frontilitul, materialul din care este fabricat, îi conferă rezistență la condiții meteo extreme și la zgârieturi, ceea ce îl recomandă ca element de bază în categoria printurilor outdoor.

Backlit banner, distincție și vizibilitate în printul outdoor

Backlit-ul face parte din categoria materialelor publicitare inovative; pe scurt, este vorba de un print grafic luminat din spate. Lumina nu face altceva decât să confere mesajului tău distincție și vizibilitate.  

Aplicațiile pentru acest produs sunt infinite: backlit-ul poate fi folosit ca ecran publicitar - pentru a anunța orice fel de ofertă, pentru a gestiona fluxul de oameni sau pentru a anunța anumite evenimente. Este ideal pentru amplasarea în aeroporturi, în fața sălilor de cinema, a magazinelor, barurilor sau restaurantelor.

Materialele tipice folosite pentru un backlit sunt hârtia, poliesterul, țesătura și polipropilena. Pentru a rezista în condiții meteo nefavorabile, este recomandată imprimarea suportului translucid cu două straturi de cerneală.

Descoperă și alte metode de promovare in și outdoor

Indiscutabil, în ultimii ani, printul outdoor a devenit cea mai accesibilă metodă de a promovare a firmelor. Multe branduri au apelat la această opțiune atractivă de transmitere a mesajului către clienți și potențiali cumpărători.

Pentru a descoperi și alte metode de promovare in și outdoor, te invităm să descoperi noua imagine a site-ului nostru, cu un design modern și foarte ușor de parcurs. Dacă ai întrebări sau nelămuriri, ne poți contacta pe e-mail: comenzi@sedra.ro, sau la numărul de telefon: 0720.196.139.


Sedra-XP Advertising

Cu o experiență de peste 5 ani pe piața de profil, www.exposystem.ro colaborează cu agenții de publicitate și companii cunoscute. Noi oferim o gamă completă de sisteme expoziționale și produse...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →