Doar la Târgul Autovit București, cauți orice, găsești orice în fiecare duminică!

Publicat pe 3 Iulie 2018
În fiecare zi de duminică, colecționari, persoane aflate în căutare de chilipiruri sau doar simplii vizitatori își dau întâlnire într-unul dintre cele mai vechi și renumite spații comerciale din București – Târgul Autovit, pe Splaiul Unirii Nr. 450.

Indiferent cum arată lista ta de cumpărături, este imposibil să nu găsești în cadrul târgului, pe lângă produsele dorite și alte mici comori la prețuri avantajoase. Recunoscut în primul rând ca fiind cel mai mare târg auto din Europa, cu peste 5.000 de autoturisme expuse lunar, Târgul Autovit organizează în fiecare duminică începând cu ora 7:00, cel mai mare talcioc din țară.

Gama de mărfuri expusă este variată și cuprinde orice ți-ai putea imagina: de la haine, încălțăminte, cărți, dulciuri, detergenți, produse de igienă, până la biciclete, electronice, echipamente foto-video, mobilier, monede, timbre, obiecte de uz casnic, unelte de pescuit, antichități ș.a. 

Pentru a reaminti bucureștenilor tradiția talciocului de altădată și pentru a încuraja prezența în număr cât mai mare atât a comercianților, cât și a potențialilor clienți în cadrul târgului, Autovit S.A. împreună cu agenția de publicitate EVIA MEDIA au demarat o campanie de promovarea acestui loc autentic, renumit pentru faptul că niciun produs nu are un preț fix, o campanie inedită pe mașinile de taxi. Reclama purtată de taxiuri prin zonele aglomerate ale orașului, lansează o invitație tuturor persoanelor care doresc să cumpere un chilipir sau să își exerseze deopotrivă talentul de negociator.  

Talciocul din cadrul Târgului Autovit este deschis, în intervalul orar 07:00 – 14:30 și primește vizita a peste 15.000 de persoane, în fiecare duminică.


EVIA BUSINESS SOLUTIONS SRL

EVIA MEDIA - Un concept eficient de publicitate neconventionalaEVIA MEDIA reprezinta o formula complexa de comunicare in zona de publicitate neconventionala, asigurand astfel toate serviciile...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →