Eveniment corporate: 5 reguli de etichetă

Publicat pe 8 Mai 2021
Despre mediul business știm deja că pune foarte mare accent pe etichetă. Prin urmare, invitația la un eveniment corporate poate fi o provocare mai ales dacă nu ai mai participat înainte la o ocazie de acest gen. Alegerea ținutei, regulile de bune maniere specifice acestui context precum și atitudinea sunt principalele elemente cărora trebuie să le acorzi atenție pentru a face față cutumelor sociale tipice acestei situații. Iată un ghid util pe care-l poți urma:

1. Alege un outfit elegant

Orice ținută corporate trebuie să îndeplinească două caracteristici de bază: să fie elegantă și să denote bun gust. Totuși, noi am adăuga că o un outfit potrivit pentru un eveniment coporate trebuie să includă și o notă casual, pentru a te simți confortabil și pentru a-ți induce o ușoară degajare. Intră pe dyfashion.ro pentru rochii de seară pe care le poți purta la o astfel de ocazie.

2. Acordă atenție detaliilor

Pentru că aspectul fizic îngrijit reprezintă un plus în orice tip de relații interumane, recomandarea noastră este să acorzi atenție detaliilor estetice atunci când participi la un eveniment corporate. În cazul doamnelor, importante sunt manichiura, coafura sau machiajul, iar cel mai indicat este să urmeze o linie elegantă, discretă, pentru fiecare dintre ele.

3. Sosește la timp la eveniment

Eticheta corporate implică nu doar o ținută potrivită, ci și o anume conduită. De exemplu, una dintre regulile necescrise ale etichetei business este să sosești la timp la eveniment, indiferent de natura acestuia. Fie că este vorba despre o petrecere, despre un workshop sau un meeting, asigură-te că ajungi la locație cu aproximativ 10-15 minute înainte. De obicei, organizatorii au nevoie de un interval de timp pentru a îndeplini diverse formalități, precum recepția sau înregistrarea oaspeților. De asemenea, este important să râmâi până la final, aceasta fiind o dovadă de respect și de bun simț față de gazda evenimentului.

4. Ține cont de regulile de bune maniere

În cadrul evenimentelor corporate, networking-ul este o componentă importantă. Astfel, vei fi pus, deseori, în situația în care va trebui să introduci alte persoane celor cu care interacționezi. În acest caz, tot ce ai de făcut este să-ți amintești două principii simple:

1. Prezintă persoanele de rang mai jos celor de rang mai înalt și niciodată invers;

2. Folosește titlurile adecvate (după caz, director, doctor, avocat etc.)

5. Evită subiectele de discuție foarte personale

Cel mai bun sfat pe care îl poți urma când iei parte la un eveniment corporate este să eviți subiectele de discuție foarte personale. De multe ori, tăcerea este de aur, iar exemplul nostru de astăzi nu face excepție de la regulă. Evită să discuți despre finanțele personale, despre sănătatea ta sau a altor invitați sau despre alte astfel de aspecte intime. Implică-te în conversații cu argumente interesante și nu răspunde cu aroganță. Nu uita nici de limbajul corpului; stai dreaptă și nu îți încrucișa brațele!

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!