Evolutia brandului MobilaDMD de la venirea lui Gradinaru Alexandru

Publicat pe 20 Septembrie 2019
MobilaDMD a devenit un brand de la sosirea lui Gradinaru Alexandru in cadrul firmei. Gradinaru Alexandru este un tanar zelos si ambitios si un angajat foarte bun, care considera ca nu face destul si ca impactul nu este cel asteptat de el. Insa, tanarul angajat a reusit in scurt timp sa dea un nume de brand unei platforme de vanzare a mobilei. Site-ul mobiladmd.ro nu exista pana la venirea lui, acesta fiind creat de o agentie in wordpress. Dupa angajarea sa, platforma a fost schimbata in prestashop de catre el, si toata dezvoltarea a fost facuta de acesta, inclusiv tema custom.

Un site cu nume de brand pentru vanzarea mobilei este necesar

Nu exista niciun dubiu ca firmele care vand mobila au nevoie de un site web. Retelele sociale au reprezentat pentru Gradinaru Alexandru, cel putin o modalitate de a-si creste traficul. Tanarul Alexandru si-a dat seama ca acesta este un instrument eficient pentru primirea aplicatiilor, comunicarea cu publicul si cresterea loialitatii fata de marca MobilaDMD. Producatorii de mobila care doresc cu adevarat sa faca un profit, trebuie sa ia in considerare toate metodele de promovare, dar sa le aleaga pe cele principale in functie de propriile obiective si resurse. Iata o prezentare detaliata care i-a permis lui Gradinaru Alexandru sa nu dreneze bugetul pe o simulare goala de activitate, ci sa obtina profit real din retelele de socializare:

    • Like-uri : - Pagina Facebook - 40k aproximativ urmaritori inainte de venirea lui - 75k la momentul actual.

    • Paginile de Instagram, YouTube, Pinterest si Twitter nu existau pana la venirea lui. Au fost toate create de el si intretinute tot de el.

    • Logo-ul MobilaDMD a fost creat de el. Numele de brand si logo-ul nu existau in mediul online inainte de angajarea lui. Astazi site-ul se situeaza in TOP 5 site-uri de mobila cu vanzare directa din Romania, si TOP 1 pe judetul Sibiu, inclusiv ca cifra de afaceri pe judet pentru domeniul sau de activitate.

Datele financiare vorbesc de la sine:

    • Cifra pe anul 2016 (inainte de angajarea lui) - 2.206.684 ron

    • Cifra pe anul 2018 (la 1 an jumatate de la venirea lui) - 3.772.589 ron

Ce retea sociala sa aleaga pentru evolutia brandului

In cursul cercetarilor sale pe retelele de socializare, in care era necesara promovarea afacerii de vanzare mobila, si-a facut cateva concluzii. Instagram este cea mai promitatoare retea sociala pentru producatorii de mobila. Implicarea lui Alexandru Gradinaru a fost maxima. Acelasi continut de pe Instagram si alte retele sociale cu un numar egal de abonati, a primit de zeci de ori mai multe raspunsuri. 

Instagram.Pentru promovare, a acordat atentie maxima paginilor de Instagram. In primul rand, a inregistrat un cont de afaceri pe Instagram, pentru ca utilizatorii sa se poata contacta si sa vada statistici avansate si, de asemenea, sa aiba acces la contul de publicitate Facebook.

In plus, a dezvoltat toate celelalte retele sociale 

Facebook este cea mai mare retea sociala din Romania si acest lucru a trebuit luat in considerare. Exista persoane de pe Facebook care nu sunt pe Instagram, astfel ca unele investitii aici au avut nevoie de plata.  Astfel a reusit sa atraga un public de inalta calitate: exista multi adulti, oameni educati si cu performante financiare, iar acest lucru trebuie luat in considerare cand ai un site de mobila cu vanzare directa din Romania. Facebook este o retea sociala care rezista cu succes activitatilor comerciale. 

Twitter nu are radacini foarte adanci in Romania, iar popularitatea retelei nu se compara cu Facebook, insa, numarul lunar de utilizatori activi ai serviciului de microblogging pentru al doilea trimestru al acestui an, s-a ridicat la aproximativ cateva sute de milioane.

Pinterest este a doua cea mai mare retea sociala din Romania. Insa nu are un nivel ridicat de implicare bazat pe cercetari privind promovarea afacerii de mobila cu vanzare directa in Romania, in retelele sociale. Totusi, Gradinaru Alexandru a decis sa testeze aceasta retea sociala si a avut un real succes.

YouTube este un canal promitator, iar promovarea este complicata de costul ridicat al producerii de continut video. Este mult mai simplu sa pui un videoclip scurt pentru Instagram, stiind ca utilizatorii il vor viziona doar de pe micile ecrane ale telefoanelor mobile. Insa, Gradinaru Alexandru a incercat si a castigat. Gradinaru Alexandru nu stia cu siguranta daca mobilierul era popular pe unele retele sociale sau nu, si cum vor reactiona utilizatorii. Conform statisticilor si cifrei de afaceri, se poate vedea ca promovarea pe site-urile sociale a avut un real succes.

In prezent, pe site-ul mobiladmd.ro se poate comunica cu clientii, se pot da detalii, se poate raspunde acolo unde exista neclaritati si se pot trimite fotografii cu o selectie de marfuri. De asemenea, acest lucru, Gradinaru Alexandru l-a invatat in scurt timp. Nu a fost suficient sa puna o fotografie si sa intrebe daca place, ci a fost important sa ofere detalii si explicatii corecte despre produse, gama de preturi si multe altele. 

Caracteristici mobiladmd

In cazul in care un client a intrat pe site pentru a alege mobila, a fost necesar si este si astazi necesar sa ai timp pentru a-l „captura” la momentul potrivit. Toate acestea se complica pentru un necunoscator, insa nu si pentru Gradinaru Alexandru. O persoana care a cumparat o casa, a ales materialele pentru reparatii si abia apoi a trecut la a alege mobila pentru casa. In astfel de cazuri, tanarul angajat stie cum sa vanda mobila. De asemenea, se intampla ca utilizatorul sa fi cumparat tot ce a fost necesar, dar ar mai fi vrut ulterior si alte piese de mobilier. Gradinaru Alexandru a avut in vedere si aceasta caracteristica atunci cand a creat continut pentru retelele sociale. De exemplu, a publicat sfaturi despre amenajare living, bucatarie, dormitor si multe altele.

O alta caracteristica este ca mobila nu este cumparata spontan, aceasta fiind o achizitie scumpa si importanta. Insa, accesoriile ieftine, articolele pentru decorarea interiorului si multe altele se cumpara spontan. Si pentru acest lucru s-a tinut cont la crearea de continut.

Deci, se poate!

Gradinaru Alexandru, nu doar un angajat, un fauritor de branduri!

Domenii: Afaceri

EDCORA IT SERVICES SRL

Reunim cele mai importante tehnici și tactici de optimizare si promovare online. Edcora transformă bugetul de promovare din cheltuială în investițe profitabilă. EDCORA iți oferă soluția perfectă...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →