FIRESQ a deschis un Brilliant Point în Cluj Napoca

Publicat pe 14 Mai 2018
În premieră naţională, brandul FIRESQ/FIRESC a adus un concept interesant pe piaţa din Cluj prin deschiderea unui show-room care are scopul de a apropia mai mult brandul de clienţii din zona de vest a României.

Ideea aceasta nu este una nouă însă modalitatea în care ea este aplicată are un grad important de originalitate, dacă ne raportăm la piaţa din România şi la ceilalţi producători care reprezintă acest segment al bijuteriilor din aur, fie că vorbim de verighete cu diamante sau un inel de logodna spectaculos.

Decizia deschiderii acestui show-room sub marca Brilliannt Point este menită să consolideze prezenţa fizcă a brandului FIRESC/FIRESQ dincolo de online.

“Peste 50% din vânzare se face online în acest moment. Diamante.ro este singurul site unde se pot găsi creaţiile FIRESC dar ,fizic, mai suntem prezenţi în Constanţa şi în Bucureşti, pe Calea Victoriei. Clujul a fost o opţiune firească pentru acest moment. Avem din ce în ce mai mulţi clienţi din zona de vest şi Brilliant Point le va uşura mult orice contact cu noi. Oricine poate veni să vadă modelul unui inel de logodna ori verighete din aur de 18kt cu diamante certificate internaţional', spune Lucian Constantinescu, brand manager FIRESC.

Conceptul cu care SMIRNEOS & Co, proprietarul brandului FIRESC/FIRESQ vine în Cluj Napoca este cel cunoscut în Statele Unite şi în Occident ca “bricks & clicks”, varianta prin care un brand mixează prezenţa sa atât în online cât şi offline.

“Acest concept nu este o modă ci, mai degrabă, o necesitate. În online creşterile sunt constante doar că nu putem ignora contactul fizic cu clienţii mai ales că, în cazul nostru, încrederea este esenţială. Suntem de 25 de ani pe această piaţă exclusivistă a bijuteriilor din aur de 18 kt cu diamante certificate internaţional şi clienţii au încredere atât în creaţiile noastre cât şi în sistemul complex de post garanţii pe care îl avem. Dar asta nu înseamnă că trebuie să ne aoprim aici. Nu. Construim în continuare un brand românesc cu toleranţă zero faţă de orice compromis”, afirma Lucian Constantinescu.

Achiziţia unui inel de logodna din aur sau a altor accesorii valoroase implică o serie de procese şi proceduri pe care un client le face. De la research la confirmarea comenzii si plata, totul este necesar sa se desfășoare transparent și in siguranță.

Brilliant Point by FIRESC/FIRESQ rezolvă această problemă a clienților din vestul României care au nevoie de un sfat oferit “face to face” sau care vor să probeze pur și simplu bijuteriile pe care le-au văzut online pe Diamante.ro.

Departamentul de Comunicare al 

SMIRNEOS & CO


MEDIAROL TEAM

Comunicăm doar ceea ce este important. Fiindcă tăcerea este o decizie de comunicare.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →