FOREO participa la TFWA: cel mai mare targ de turism din lume

Publicat pe 25 Septembrie 2018
FOREO, compania suedeza de beauty si wellness ce a depasit in incasari 1 miliard de USD in 2017 isi anunta participarea la editia din 2018 Tax Free World Association (TFWA) World Exhibition and Conference.

Aici vor fi prezentate peria faciala premiata international, LUNA mini 2, revolutionara masca UFO impreuna cu o colectie de seturi-cadou create special pentru calatorii. Deja foarte popular printre cei care calatoresc prin lume, FOREO adauga in portofoliul sau international inca 30 de magazine, ajungand la 200 de puncte de vanzare in intreaga lume.

TFWA World Exhibition and Conference, ce are loc intre 30 Septembrie si 5 octombrie, este un eveniment de referinta in calendarul international de travel retail, fiind adaugat de encyclopedia Who’s Who printre operatorii cheie din acest segment. Evenimentul anual atrage mai mult de 12,000 participanti la Palais des Festivals, Cannes.

Prezentarea unor dispozitive revolutionare de Beauty Tech

FOREO va fi un punct de atractie al categoriei de cosmetice din acest an, unde brandul va prezenta masca inteligentă UFO. Lansata la începutul anului 2018, acest dispozitiv care schimbă complet regulile jocului, aduce literalmente tratamentele de nivel de spa in mainile utilizatorilor. UFO este compatibil cu o serie de 7 masti active special dezvoltate pentru a fi utilizate cu dispozitivul, ce includ tehnologii precum termoterapia, crioterapia, terapia LED full spectrum si pulsatiile T-sonic. Folosite cu aplicația recent lansata, FOREO For You, mastile ofera rezultate vizibile in numai 90 de secunde.

Un alt produs-vedeta care va fi prezentat de FOREO la TFWA este LUNA mini 2.

Peria faciala de silicon a strans o serie de premii internationale, cel mai recent fiind TR Business Magazine’s Travel Retail Award, fiind votata chiar de de cumparatori. LUNA mini 2 se bucura de popularitate mai ales in randul turistilor chinezi, al caror numar este in continua crestere. In 2017 LUNA mini 2 a ajuns pe locul doi ca vanzari pe site-ul online TMall, dupa iphone 8, in timpul Single Day, ziua de shopping nationala neoficiala a Chinei. Vanzarile de peste 15 minioane de dolari din aceasta zi sunt marturia popularitatii FOREO in China.

Brandul suedez va prezenta si o gama atractiva de seturi de calatorie ce cuprind combinatii exclusive de produse, precum si seturi cadou pentru sezonul sarbatorilor si 2019.

Noi orizonturi FOREO in Travel Retail

Global retail director, Gary Leong, a declarat ca “FOREO transforma aproape literalmente spatiile de travel retail prin oferte atractive si cadouri de neratat. Produsele noastre sunt ideale pentru acest sector: pe langa faptul ca inglobeaza o tehnologie complexa intr-un produs compact, bateria durabila le face ideale pentru calatorie. Asteptam cu nerabdare sa prezentam o selectie cu dispozitivele noastre preferate, sa intalnim prieteni vechi si noi la evenimentul TFWA din acest an.”

Ultimii ani au aratat cresteri incredibile in industria de retail, cu vanzari ce estimam ca vor atinge 125 miliarde de dolari pana in 2023. Aflat intotdeauna in prima linie in industria sa, FOREO continua sa inoveze pentru a servi acest canal, precum si cererea din ce in ce mai intensa pentru produse de beauty.

In prima jumatate a lui 2018, FOREO a adaugat in portofoliu 30 de puncte de vazare in system travel retail, ajungand la aproape 200 de locatii. Vanzarile au atins 4 milioane de produse vandute la nivel global in 22 de tari, incluzand aeroporuri in New York, Los Angeles, Paris, Sydney, precum si parteneriate in Dufry, The Shilla DFS si Lotte Duty Free.

Domenii: Retail

Creative Market - PR Agency

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →