Fulfill.ro e pregătit de Black Friday

Publicat pe 30 Octombrie 2018
Cu cinci ani în urmă, Mediapost Hit Mail lansa soluția “Fulfill.ro”, o soluție ce avea la bază un model de operare al Poștei Franceze – preluarea întregii activități logistice a unui magazin online. Anul acesta, soluția Fulfill.ro va atinge o cifră de afaceri de 2,000,000 euro, în crestere cu 60% față de anul trecut.

Activitatea logistică și de depozitare a unui magazin online este poate una dintre cele mai mari provocări. Nu e ușor pentru proprietarii magazinelor online să sincronizeze într-un circuit perfect relația cu clienții, cu furnizorii și curierii. Un model optim de sincronizare se obține după multe experiențe, iterații și investiții, în care procesele se rodează și se perfecționează, însă toate acestea au o durată și un cost. 

Soluția Fulfill.ro lasă proprietarilor magazinelor online răgazul de a se concentra pe lucruri ce țin de managementul de produs, marketing, relația cu furnizorii, relația cu clienții etc. Dacă luăm doar componenta de marketing și ne gândim la notiuni ca: CRO, CPP, UX, CTR, organic search, paid search, engagement, content, promotions, coupons, upsell, cross-sell, abandoned cart, success rate etc, vă dați seama cu ce volum de informații un proprietar de magazin trebuie să jongleze.” a declarat Marian Șeitan, Manager General al companiei Mediapost Hit Mail. 

Mediapost preia în prezent în jur de 4,000 de comenzi zilnic și gestionează circa 70,000 de produse unice în fiecare lună, din care cele mai multe fac parte din categoriile fashion, decorațiuni și cosmetice. 

“Avantajul soluției Fulfill.ro este că, fiind un cost operațional care se scalează direct pe volumul de comenzi al magazinului online, ajuta magazinul online să treacă mai ușor peste luni cu mai puține comenzi, pentru că îi reduce costurile fixe precum cel de depozitare. De Black Friday, anul trecut, fulfill.ro și-a respectat toate promisiunile legate de termenele de executie “, a mai declarat Marian Șeitan. 

Despre Mediapost Hit Mail (mediapost-hitmail.ro

Grupul Mediapost Hit Mail oferă servicii de marketing integrat multicanal, logistică de promoții pentru consumatori și retaileri, logistică de ecommerce și distribuție de pliante în cutiile poștale.  

Grupul Mediapost Hit Mail, înfiintat în 1997, este deținut în proporție de 100% de către Poșta Franceză.  Pe langă sediile din București, grupul mai deține un birou la Sofia, în Bulgaria, deschis în 2005, și unul la Cluj-Napoca, deschis în 2011.  

În 2017, grupul Mediapost Hit Mail a avut o cifră de afaceri de 19.2 milioane de euro. 


MEDIAPOST HIT MAIL SA

Grupul Mediapost Hit Mail, înfiintat în 1997, este deținut în proporție de 100% de către Poșta Franceză.  Pe langă sediile din București, grupul mai deține un birou la Sofia, în Bulgaria,...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →