George Brăiloiu ne spune cum să ai un corp de invidiat în această vară

Publicat pe 10 August 2020
Sezonul cald accentuează dorința de-a avea un corp de invidiat, astfel că cei mai mulți instructori de fitness sunt asaltați cu întrebarea: ce trebuie să fac pentru a arăta bine la plajă în cel mai scurt timp? Specialist în fitness și antrenamente personalizate, George Brăiloiu ne spune ce este de făcut ca să scăpăm de kilogramele în plus, pentru a avea un abdomen plan și coapse ferme, fără pic de grăsime.

Primul pas în obținerea unui corp de invidiat este renunțarea la sedentarism. Dacă n-ai timp să faci mișcare într-un cadru organizat, George Brăiloiu vine cu soluții care sunt de la început la îndemâna oricui. Ridică-te mai des de pe scaun, în timp ce te afli la birou, și fă câțiva pași la intervale regulate. De asemenea, renunță la lift și urcă, respectiv coboară pe scări. Chiar și două etaje vor fi de folos în a-ți dezmorți organismul.

Găsești, mai jos, trucuri analizate și testate pentru a începe să-ți conturezi silueta la care visezi pentru vara aceasta:

Renunță la sedentarism

Așa cum spuneam, începe cu activități simple, care-ți sunt la îndemână și care nu necesită timp sau vreun spațiu special. Ridică-te mai des de pe scaun sau urcă pe scări în loc să iei liftul. Dacă poți, mergi pe jos până la locul de muncă și fă o plimbare în aer liber, seara, cu mers alert. Pune-ți în mișcare mușchii, fără să-I forțezi. Scopul este să scapi de sedentarism și treptat să-ți reiei forma fizică. Vei constata că după câteva săptămâni, respirația ți se va schimba după efort, la fel și starea de spirit.

Elimină zahărul din dietă

O altă recomandare este aceea de-a elimina din dietă alimentele nesănătoase. Renunță la zahărul din cafea, la dulciuri și la toate celelalte gustări care au zahăr la bază. Produsele de patiserie, croissantele sau biscuiții nu sunt indicate dacă vrei să slăbești. Înlocuiește-le cu fructe proaspete, iaurturi cu fulgi de ovăz sau ciocolată amăruie, însă în cantități mici. 

Bea doi litri de apă pe zi

Pentru că este cald iar organismul are nevoie de o porție dublă de hidratare, se recomandă consumul a doi litri de apă pe zi. Poți adăuga, pe lângă apă, ceaiuri naturale neîndulcite, însă nu este indicat să consumi fresh, smoothie sau alte băuturi care au conținut de zahăr. Evită pe cât posibil cafeaua, alcoolul și sucurile carbogazoase care vor duce la deshidratarea mai rapidă a corpului pe timp de vară.

Spune adio băuturilor carbogazoase și grăsimilor

Dacă îți dorești cu adevărat un corp de invidiat vara acesta, spune adio sucurilor de orice fel, cu conținut de zahăr și acidulate. Elimină din obiceiurile tale alimentare și orice tip de produse fast-food și grăsimi sub formă de prăjeli. Consumă carne albă slabă, precum pește sau curcan și legume bogate în vitamine și nutrienți naturali, precum castraveți verzi, varză verde, sfeclă roșie și sparanghel. Un alt aspect în dieta ta îl reprezintă consumul de alimente negătite. Pentru că este vară, salatele din legume nefierte sunt necesare pentru un aport de vitamine de care organismul tău are nevoie în sezonul cald.

Nu sări peste micul dejun!

Antrenor de fitness specializat, George Brăiloiu recomandă ca micul dejun să fie întotdeauna cea mai consistentă masă a zilei. Nu sări peste el și ai grijă să consumi proteine. Fulgi de ovăz, nuci, migdale, ouă fierte și nu croissante, unt sau prăjeli. La capătul opus, cina trebuie să fie lejeră și consumată cât mai devreme, cel târziu până în ora 19. 

Apelează la un program de exerciții de fitness

Iar dacă dorești cu adevărat să tragi toate privirile pe plajă, atunci apelează cu încredere la un program specializat de fitness, cu exerciții personalizate în funcție de organismul și de nevoile tale. Cere sfatul specialistului pentru a obține rezultate optime într-un timp scurt.

 

Miracolele nu apar peste noapte, însă câteva reguli respectate cu sfințenie pot face minuni pentru silueta ta.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →