Greseli de publicitate pe Facebook pe care le fac incepatorii

Publicat pe 29 Iunie 2018
Succesul reclamelor de pe reteaua sociala Facebook se datoreaza, in mare parte, oportunitatilor excelente de targetare a clientilor.

Potrivit unui studiu, incasarile din publicitate pe Facebook au crescut in cativa ani de la doua miliarde de dolari la 12.6 miliarde de dolari, o cifra enorma.

Fortin.agency este o agentie de comunicare digitala care iti ofera cele mai bune strategii de publicitate pe Facebook, astfel incat ad-urile promovarii produsului tau sa ajunga sa fie vazute de cine trebuie, fiind create si targetate intr-un mod creativ si ingenios.

Iar promovarea pe Facebook este cu siguranta un lucru pe care sa il iei in calcul, daca pana acum nu ai facut-o deja.

De exemplu, in prezent, nicio alta platforma nu iti ofera posibilitatea de a face ca reclama ta la sampon pentru caderea parului de exemplu, sa fie vazuta de o femeie, cu varsta de 35 de ani, interesata de moda si produse cosmetice, din Bucuresti si zonele aflate la maximum 10 kilometri distanta de capitala.

Insa pe cat de eficient si facil de utilizat este Facebook-ul, iar aici includem desigur si crearea de reclame, pe atat de usor este sa faci cateva greseli, aparent nesemnificative, dar care iti pot distruge promovarea brand-ului tau. Uite care sunt cele mai frecvente dintre ele:

Nu iti stabilesti un obiectiv clar si realist

Daca vrei sa afli cat de bine functioneaza reclama ta pe reteaua sociala, atunci stabileste-ti din start cateva obiective. Printre acestea, ar trebui in mod obligatoriu sa se numere noi Like-uri pentru pagina, click-uri pe website sau un reach cat mai mare.

De exemplu, daca produsul tau este nou pe piata, atunci poate ar fi bine sa te concentrezi mai mult pe numarul de followeri. 100 de noi urmaritori pe luna e un semn bun pentru o pagina aflata la inceput.

Targetarea este prea vasta, lipsita de criterii de referinta

Poate crezi ca daca targetezi un numar mai mare de oameni vei avea parte de o mai buna vizibilitate, insa, pe Facebook, lucurile nu stau deloc asa. Cu cat targetezi un numar de oameni de varste si interese diferite cu atat este mai putin probabil sa ai rezultate bune in ceea ce priveste vanzarile. Pentru inceput cel putin, limiteaza-te la a adauga criterii de targetare pe rand si nu toate o data.

Folosesti un format gresit pentru ad-uri

Acest lucru se intampla de obicei din doua motive. Unul pentru ca nu ai experienta in crearea unei reclame si nu stii ce format sa alegi pentru o anumita campanile, sau ai o campanie in desfasurare de ceva timp si nu te decizi asupra unui singur format.

Iar acestea sunt doar cateva dintre greselile pe care un incepator le face atunci cand doreste sa se promoveze pe Facebook. Pentru a avea reclame bine gandite, care sa iti aduca si rezultate concrete in vanzari de exemplu, e recomandat sa apelezi la profesionisti. Desi par simple, aceste reclame au in spate o strategie bine gandita.

Pentru mai multe informatii despre cum iti poti dezvolta afacerea in mediul online acceseaza acest link https://fortin.agency

Domenii: IT

AGENTIA FORTIN SRL

Agenția Fortin aduce împreună o echipă formată din artiști web design, art direction, copywriting, programare și SEO pentru a dezvolta concepte de comunicare profitabile.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!