Greseli in dieta

Publicat pe 8 Iulie 2020
Toata lumea stie ca pizza iti va compromite dieta insa ce se intampla daca crezi ca manaci sanatos?

In acest articol iti voi prezenta anumite “capcane” in care si tu te regasesti. 

Majoritatea cred ca se alimenteaza corect, ca nu mananca prea mult si in mod sigur nu ai timp de petrecut la sala de fitness la Satu Mare. Totusi tu te intrebi de ce nu reusesti sa iti atingi obiectivul propus?

Poate iti sabotezi dieta in mod inconstient. Este evident ca daca iti umpli gura cu portie dubla de gogosi , ciocolata si bunatati de ceapa prajita vei ajunge rapid sa nu mai incpai in hainele obisnuite, insa s-ar putea sa omiti multe capacane enervante care s-ar putea strecura in dieta ta zilnica.

#1 Greseli in dieta – Prea multe beri cu amici: alcoolul contine calorii (7 per gram de etanol),insa spre deosebire de alte calorii, corul uman nu este capabil sa stocheze aceste calorii.

Rezultatul? Este ca atunci cand bei vreo doua beri, corpul tau nu mai are ce face decat sa arda caloriile din alcool mai intai, ceea ce opreste complet orice ardere a grasimilor care ar putea avea loc in caz contrar. Asadar portia de carifi prajiti mancata inainte se va depune automat pe abdomenul tau.

#2 Greseli in dieta – Cazi prada slabiciunii din weekend- se pare ca weekend-urile nu sunt concepute pentru arderea grasimilor. Stand acasa ori cu prietenii in aceste zile avem tendinta de a consuma 30% din alimentatia din timpul unei saptamani, asadar trisatul prea des in weekend chiar poate dauna.

#3 Greseli in dieta – mersul la cumparaturi fara un plan – Un stidiu pubilcat de Journal of Consumer Research a strabilit ca sansele sunt mai mici ca persoanele care merg la magazinul alimentar cu o lista de cumparaturi sa faca alegeri impulsive. Cercetatorii au descoperit ca daca faci alegeri din menorie duce la decizi de moment, cum ar fi cea de a pune in cos briose aflate la oferta. Nu merge la cumparaturi cu burta goala si fati o lista cu meniul inainte de a merge la magazin.

#4 Greseli in dieta - Consumarea unui shake doar dupa antrenament- cu tot accentual pus asupra importantei consumului unei cantitati mari de protein dupa antrenament pentru o crestere musculara optima este posibil sa treci cu vederea importanta vitala a acestui shake inainte de antrenament.

Studiile au aratat ca un consum de proteina imedeat inainte de antrenament poate reduce distrugerea musculara in timpul si dupa activitatea fizica sit e pote ajuta sa-ti construiesti un fizic de invidiat.

Asa ca daca ai incercat toate dietele si ai fost la o sala de fitness fara prea mari rezultate iti sugerez sa ti cont de recomandarile de mai sus. Sunt multe alte greseli pe care le facem de zi cu zi, dar daca vrei sa schimbi aceste lucruri si iti doresti sa ajungi la o forma fizica de invidiat, te sfatuiesc sa apelezi cu incredere la un antrenor de fitness care te poate ajuta.

Ma multe detaii si articole interesante poti sa gasesti pe site-ul meu antrenorfitnesssatumare.ro ori ma poti contacta pe https://www.facebook.com/claudiu.adi.fitness ori pe whatsapp la nr. 0758-386.492

Domenii: Farma, Lifestyle

Smart Hosting SRL

Oferim servicii web inca din anul 2006 .Web Hosting oferit pe servere ultra-performante IBM,cu procesoare de 2,8Ghz(X5660 24-Core) Iti oferim, gratuit, certificat de securitate SSL, pentru orice...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →