Herbalife Nutrition sărbătoreşte zece ani de la deschiderea primului birou în România

Publicat pe 31 Mai 2018
Compania globală de produse de nutriţie Herbalife Nutrition sărbătoreşte zece ani de la deschiderea primului birou în România. Produsele Herbalife sunt comercializate pe piaţa din România încă din anii ’90, însă, oficial, biroul local al companiei a fost deschis la Bucureşti în iunie 2008. Compania are în acest moment trei centre de vânzări în România, cel mai mare dintre acestea fiind la Cluj, de aici produsele plecând către Bucureşti şi Braşov.

“Prin tot ceea ce facem demonstrăm că suntem o companie preocupată de nutriţie şi oferim produse de calitate susţinute de studii ştiinţifice. Pentru a satisface nevoile nutriţionale ale clienţilor noştri oferim o gamă variată de produse pe care le comercializăm prin intermediul membrilor independenţi Herbalife Nutrition. Aceştia acordă clienţilor consultanţă nutriţională personalizată pentru atingerea obiectivelor propuse pentru a avea un stil de viaţă sănătos şi activ,” a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife România, Moldova şi Ungaria.

Herbalife Nutrition România - solide perspective de creştere a business-ului 

Herbalife Nutrition a înregistrat pe piaţa din România o cifră de afaceri de peste 60 de milioane lei în 2017 şi are solide perspective de creştere. “Din ce în ce mai mult oamenii sunt interesaţi să integreze în viaţa de zi cu zi o nutriţie echilibrată, astfel că Herbalife Nutrition devine, în mod firesc, partenerul lor pentru un stil de viaţă sănătos şi activ. Această tendinţă de creştere se reflectă şi în rezultatele înregistrate în primul trimestru din 2018, România având o creştere de 16,6% a vânzărilor nete, comparativ cu cele obţinute în aceeasi perioadă a anului trecut,” a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife România, Moldova şi Ungaria.

În ultimii ani, compania a investit puternic în cercetare şi dezvoltare, toate produsele fiind supuse unor teste stricte, având în spate studii ştiinţifice conduse de o echipă de savanţi, Comitetul Consultativ Herbalife Nutrition şi Institutul Herbalife Nutrition, entităţi cu reputaţie la nivel global.

Herbalife Nutrition se bazează pe sistemul de multilevel marketing, care face parte din categoria vânzărilor directe. Principala diferenţă faţă de canalele convenţionale de vânzări este că produsele de nutriţie nu sunt disponibile pe rafturile magazinelor, fiind vândute exclusiv prin intermediul membrilor independenţi, în România numărul lor fiind de ordinul miilor.

Piaţa de vânzări directe din România (conform www.seldia.eu) este de aproximativ 350 milioane euro, iar la nivel local sunt implicate aproape 385.000 de persoane.

Schimbarea numelui companiei în „Herbalife Nutrition” începând cu luna aprilie a acestui an reflectă investiţiile făcute permanent pentru a deveni un lider în domeniul nutriţiei, cât şi angajamentul asumat, acela de a face lumea mai sănătoasă şi mai fericită.

“Suntem bucuroşi să avem de doi ani de zile un medic român în Comitetul Consultativ în Nutriţie al Herbalife, alături de specialişti din întreaga lume, permanent dedicaţi dezvoltării de noi programe pentru o nutriţie echilibrată,” spune Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife România, Moldova şi Ungaria.

Din 2016, Corina Zugravu, medic primar Igiena Alimentației şi Nutriție, conferenţiar în cadrul Universităţii de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti, oferă expertiză şi consiliere în domeniul nutriţiei având şi calitatea de membru al Comitetul Consultativ în Nutriţie al Herbalife.

Herbalife Nutrition – susţine performanţa sportivă la nivel local şi global

În România, Herbalife Nutrition este sponsorul oficial în nutriţie pentru Anca Bucur - de cinci ori câştigătoare a titlului de Miss Fitness Universe, Ciprian Bălănescu - multiplu campion naţional la biatlon şi triatlon olimpic, echipa de fotbal FC Viitorul şi Lotul Naţional Feminin de Canotaj.

În urmă cu patru ani, Herbalife Nutrition şi Federaţia Română de Canotaj au semnat primul parteneriat de susținere în domeniul nutriţiei pentru echipajul dublu vâsle feminin categoria uşoară. Rezultatele sportive excepţionale obţinute pe parcursul anilor, culminând cu titlul mondial cucerit anul trecut la Campionatul Mondial de Canotaj din Statele Unite de către Ionela Lehaci și Gianina Beleagă, atestă tradiţia pe care, de peste 30 de ani, România o are în acest sport. Astfel, Herbalife Nutrition anunţă extinderea parteneriatului şi devine sponsorul oficial în nutriţie al întregului lot naţional feminin de canotaj, format din 23 de sportive. Herbalife Nutrition va colabora îndeaproape cu echipa de medici şi antrenori pentru a dezvolta şi optimiza programul nutriţional al sportivelor pe întreg parcursul anului competiţional.

”Rezultatele obținute la Campionatul Mondial de la Sarasota, (două medalii de aur) reconfirmă valoarea sportivilor. Îmi doresc să continuăm acest drum, să ne păstrăm motivația, iar cei care sunt la început de drum să reuşească să ajungă pe podium. Visul oricărui sportiv de înaltă performanţă este să ajungă pe podiumul olimpic. Mai sunt doi ani până la Tokyo 2020 şi suntem bucuroşi să avem alături susţinători de cursă lungă, care au înţeles că performanţa se obţine în timp şi că necesită extrem de multă muncă şi sacrificii,” a declarat Elisabeta Lipă, Președintele Federației Române de Canotaj.

În urmă cu trei ani, în aprilie 2015, Herbalife Nutrition a devenit sponsorul oficial în nutriţie sportivă al echipei de fotbal FC Viitorul antrenată de Gheorghe Hagi.

 „Suntem onorați să putem continua alături de echipa Herbalife si să putem face performanţă împreună. Jucătorii FC Viitorul folosesc produsele din gama H24 în programul personal de nutriţie, acestea ajutându-i să se recupereze mai repede între antrenamente şi meciuri şi să îşi maximizeze efortul depus în cadrul acestora. Fotbalul este un sport intens pentru care pregătirea fizică şi nutriţia personalizată sunt vitale,” a declarat Gheorghe Hagi, antrenorul echipei de fotbal FC Viitorul.

La nivel global, Herbalife Nutrition are onoarea de a sponsoriza peste 190 de sportivi, echipe şi evenimente de talie mondială, printre care Cristiano Ronaldo, echipa LA Galaxy şi numeroase echipe olimpice.

***

Despre Herbalife Nutrition

Herbalife este o companie internaţională din domeniul nutriţiei care îşi propune să facă lumea mai sănătoasă şi mai fericită. Compania s-a axat pe nutriţie - schimbând viaţa oamenilor cu produse şi programe de nutriţie excepţionale - încă din 1980. Alături de distribuitorii independenţi, ne angajăm să oferim soluţii pentru problemele generate la nivel global de alimentaţia nesănătoasă şi obezitate, de îmbătrânirea populaţiei, de creşterea explozivă a costurilor de sănătate publică şi de numărul tot mai mare al antreprenorilor de toate vârstele.

Herbalife oferă produse de înaltă calitate, susţinute de studii ştiinţifice, majoritatea fabricate în unităţile deţinute de Companie, precum şi consultanţă personalizată asigurată de distribuitorii independenţi Herbalife şi acces la comunităţi de sprijin care inspiră clienţii să adopte un stil de viaţă mai sănătos şi mai activ.

Produsele Herbalife cu acţiune specifică fac prte din categoriil: nutriţie, controlul greutăţii, energie şi fitness şi îngrijire personală şi sunt disponibile exclusiv prin reţeaua de distribuitori Herbalife Nutrition din peste 90 de ţări.

Prin eforturile depuse în domeniul responsabilităţii sociale, Herbalife susţine fundaţia Herbalife Family Foundation (HFF) şi programele Casa Herbalife astfel încât să contribuie la asigurarea unei alimentaţii sănătoase pentru copii defavorizaţi. De asemenea, Herbalife Nutrition are onoarea de a sponsoriza peste 190 de sportivi, echipe şi evenimente de talie mondială, printre care Cristiano Ronaldo, echipa LA Galaxy şi numeroase echipe olimpice.

Herbalife are peste 8.000 de angajaţi la nivel mondial, acţiunile companiei sunt tranzacţionate pe Bursa din New York (NYSE: HLF), iar vânzările nete erau de aproximativ 4,4 miliarde USD în 2017. Pentru mai multe detalii, accesaţi www.Herbalife.com sau www.IAmHerbalife.com

Domenii: Afaceri

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!