Home Garden: o nouă identitate de brand sub sloganul “Gătești de nu te plictisești”

Publicat pe 24 Noiembrie 2016

Home Garden, brandul românesc cu cel mai mare portofoliu de produse de pe piața conservelor de legume, fructe și pește anunță prima schimbare de imagine din istoria brandului. Începută acum 20 ani ca o mică afacere de familie lansată la Cluj-Napoca, compania Safeway în portofoliul căreia se află brandul Home Garden a devenit în timp un jucător important pe piața conservelor.

Rebranding-ul Home Garden a cuprins mai multe etape: audit de brand, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand și de comunicare, respectiv implementarea acesteia.

Ușor de recunoscut, modernă și mult mai de impact, noua identitate subliniază mai bine esența contribuției Home Garden la nevoile actuale de consum: produse naturale, care nu au nevoie de conservanți chimici pentru a se păstra în timp. Consumatorii își doresc o masă bogată, dar e dificil de a găsi produse care nu doar au un aspect atrăgător, ci și livrează calitate prin gust.

Noua identitate, dezvăluită la începutul lunii, poate fi văzută deja la raft, împreună cu noul design de ambalaj și este susținută printr-o campanie de comunicare în outdoor, în social media și PR, prin care Home Garden oferă ocazia românilor să afle mai multe despre brand și calitatea produselor Home Garden.

Mesajul strategic: “Food will never be boring again” reprezintă încă un pas înainte pentru a conecta brandul Home Garden la nevoile cotidiene ale consumatorilor: o varietate de produse care acoperă atȃt nevoia unei alimentaţii echilibrate, dar care și permit experimentarea în bucătărie, într-un timp relativ scurt și la un preţ accesibil.

“Cu acest rebranding ne dorim să comunicăm cât mai bine faptul că produsele Home Garden te ajută să mănânci bine, divers și sănătos, să fii creativ în bucătărie și să economisești și timp. Vrem să le spunem românilor că poți mânca bine acasă, gătind rapid, dar fără a face nici un fel de compromisuri” a declarat Ghassan Shakh-shir, director de marketing al Home Garden.

Cu produsele Home Garden, gătitul durează puțin, nu ai timp să te plictisești și poți inventa mereu ceva nou: ai peste 100 de produse la conservă: legume, fructe (ambele prefierte), pește, murături, gemuri si mȃncăruri, la fel de nutritive în comparaţie cu alimentele proaspete. Poți transforma gătitul în joc.

Brandul Home Garden e deja prezent cu o campanie de outdoor în Cluj-Napoca, București, Oradea, Suceava ”, în desfășurare până la sfârșitul anului, cu mesajul general “Unii văd doar niște conserve, alții văd o masă rapidă și mai mult timp cu familia.”

În 10 magazine Auchan și Carrefour din orașele Cluj-Napoca, București, Brașov, Iași, Timișoara, Oradea, Home Garden va face sampling pe durata weekend-ului, între 18.11 și 11.12. La stand va fi o roată a norocului: oricine se va juca, îi va ieși un produs și pe acela îl va degusta (ton, porumb, mazăre, castraveți murați). Campania în social media și PR va fi susținută și de pagina Marius Mureșan, cel care este și bucătarul oficial al Home Garden.

Detalii companie

Safeway Internaţional este unul dintre liderii distribuţiei naţionale de produse alimentare și alcoolice, cu 20 de ani de experienţă în domeniu. Home Garden, marcă proprie a Safeway International, a intrat pe piaţa produselor la conservă în anul 2004, în scurt timp reușind să se impună ca lider al pieţei de conserve din punct de vedere al mărimii portofoliului, care acoperă game de legume, fructe, pește, murături, gemuri si mȃncăruri. Ȋn momentul de faţă, Home Garden deţine peste 100 de produse.

                                    

                                                                    

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →