Importanta research-ului cand iti alegi o masina la mana a doua

Publicat pe 15 Martie 2019
Chiar daca ofertele de masini la mana a doua sunt abundente atat pe portalurile din Romania, cat si pe cele din Europa, in realitate, decizia de a cumpara o masina la mana a doua nu este usoara. Singurul criteriu pe care cei mai multi cumparatori se bazeaza este pretul.

Achizitia unei masini la mana a doua este o investitie considerabila si, fiind vorba despre siguranta personala si a familiei, este important ca alegerea sa se faca pe principii exigente.

Un loc in care pot fi gasite o gama variata de informatii despre masini este dailydriven, site unde se pot gasi date importante si verificate despre un numar considerabil de masini.

Informatii de la proprietarii de modele similare

Fiecare persoana are prieteni sau cunostinte si este foarte probabil ca acestia sa aiba modele de masini diferite. Cu toate acestea, daca printre ei se numara si posesori de autoturisme trecute pe lista cu marci preferate si vizate pentru a fi cumparate, acestia sunt o sursa importanta de informatii.

Proprietarul stie cel mai bine cu ce probleme s-a confruntat pe parcursul timpului si care sunt punctele slabe si punctele forte ale masinii si va oferi cele mai relevante informatii. Discutand cu proprietarii, se va trage imediat concluzia ca nu pretul este cel mai important criteriu, asa cum nici designul nu este. Desigur, la alegerea unei masini este foarte important sa se stabileasca un buget maxim, la fel cum este foarte important ca masina cumparata sa fie pe gustul proprietarului, insa cercetarea nu trebuie sa se opreasca la aceste doua aspecte.

Un proprietar de masina care a condus-o timp de cativa ani stie exact care sunt elementele care cedeaza primele. Sunt masini care au o directie mai sensibila, spre exemplu, altele care au probleme cu caroseria si cu rugina, exista masini la care ambreiajul se strica mai repede si masini cu cutie automata care necesita intretinere mai repede decat altele.

Este recomandat ca, in discutiile cu proprietarii, sa nu fie solicitate comparatii intre masini. Un posesor de Skoda, de exemplu, care a condus tot timpul doar modele de masini de la Skoda, va analiza toate brandurile prin comparatie cu brandul preferat si va rezulta din discutie ca acesta este cel mai bun. In discutiile cu proprietarii de diverse masini, care analizeaza prin comparatie informatiile, opiniile pot deveni redundante pentru ca fiecare isi lauda compania preferata si persoana interesata sa cumpere va descoperi ca nu mai stie ce sa aleaga.

Informatiile despre propriul model de autoturism si despre fostele autoturisme detinute sunt suficiente fara studiile comparative aferente.

Avand la indemana o lista elaborata cu opinii si pareri, se pot selecta cateva modele vizate, in functie de care sa fie efectuate cautarile. In plus, cu ajutorul informatiilor primite de la prieteni se pot elimina anumite modele, pe care viitorul proprietar nu le considera fiabile sau considera ca sunt prea scumpe cand vine vorba despre intretinere.

Cu siguranta, se vor gasi si modele care sa se incadreze in buget si sa indeplineasca toate criteriile vizate de viitorul proprietar, iar alegerea se va face in deplina cunostinta de cauza.

Domenii: Auto

EDCORA IT SERVICES SRL

Reunim cele mai importante tehnici și tactici de optimizare si promovare online. Edcora transformă bugetul de promovare din cheltuială în investițe profitabilă. EDCORA iți oferă soluția perfectă...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →