Importanța review-urilor în decizia consumatorilor

Publicat pe 11 Octombrie 2019
Studiile relevă că oamenii se bazează din ce în ce mai mult pe review-uri.

Conform unui studiu realizat în anul 2018 (Local Consumer Review Survey), 86% dintre (posibilii) clienți citesc review-uri înainte de a lua decizia de cumpărare, iar 91% dintre aceștia au încredere în ele la fel de mult ca într-o recomandare venită din partea unui prieten.

În România, mulți dintre comercianții online par să ignore acest aspect referitor la review-urile (părerile) clienților. Nu vi s-a întâmplat niciodată să căutați review-uri despre un magazin online/ firmă (de unde doreați să achiziționați ceva) și să nu găsiți nicio informație?

Nici pe website-ul magazinului online. Nici pe Social Media. Nici pe Google.

De curând am descoperit platforma românească Rating View ( https://www.ratingview.ro ), un site în care oamenii își împărtășesc părerile și experiențele avute cu magazinele online și cu firmele în general.

Acolo am găsit și informații detaliate cu privire la experiența de cumpărare, ce anume i-a nemulțumit pe clienți, dar și ce i-a mulțumit. Fiecare companie are rating-ul ei dat exclusiv de consumatori pe baza experienței avute, aspect ce îi ajută pe cei care vor să cumpere pentru prima dată (și nu numai).

Ceea ce este mai important, site-ul este gratuit iar fiecare companie poate vedea care sunt deficiențele semnalate de consumatori pentru a le putea remedia.

Domenii: Afaceri, Economie, Turism

companies

Ratingview este un site de review-uri gratuit tuturor.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →