Performanța e influențată de utilizarea datelor
Prin date nu ne referim la informații personale, ci la comportamentul oamenilor în digital, măsurând frecvența vizitelor pe site-uri, numărul de canale digitale în care oamenii caută informații despre o companie, în cat timp luăm decizia de a acționa, care sunt subiectele de care suntem interesați ș.a.m.d.
Dacă nu măsori nu poți optimiza
La celălalt pol, în marketingul digital de azi se monitorizează cât mai multe statistici posibile și se urmărește investiția în canale, rata de performanță sau cuvintele cheie cele mai eficiente pentru business-uri, corelate cu rezultatele financiare.
Aproape în timp real se măsoară ‘propria curte’ analizând ce banner, titlu sau ce culoare funcționează mai bine în activările online, ce pagini din site performează mai bine sau de ce potențialii clienți renunță într-un anumit pas al procesului de acțiune – fie că e vorba de generare de lead-uri, vânzări directe, abonări la newslettere sau descărcări de aplicații. Activitatea principală în marketing-ul digital actual a devenit o constantă optimizare a fiecărui aspect posibil.
Indicatori urmăriți zi de zi
Rata de conversie cea mai mare, cel mai mic cost per click, cea mai ridicată cifră a a întoarcerii investiției în advertising (ROAS)… sunt obiective ce ocupă mințile celor implicați în mixul digital, din companiile cu strategie de marketing online definită.
Datele necesare optimizării
Informațiile audiențelor sunt folosite proactiv în activitățile digitale, ajutând procesele de marketing online, mai mult ca niciodată.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!