Industria de retail si FMCG in plina campanie de votare a adevaratelor valori

Publicat pe 27 Februarie 2018
Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorinta de a evidentia oamenii, organizatiile, brandurile si proiectele de succes din piata FMCG care seteaza trenduri si contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum si rolul parteneriatelor puternice intre retaileri si furnizori.

Progresiv Awards, competitia adevaratelor valori din piata FMCG romaneasca, anunta finalistii editiei din 2018, la cele 10 categorii de premii. Acestia au fost selectati de catre Consiliul de Specialisti Progresiv Awards 2018, dintr-un total de 312 nominalizari si auto-nominalizari stranse din piata timp de o luna. 

Consiliul de Specialisti a analizat argumentele din formularele de inscriere in concurs si a notat fiecare nominalizare tinand cont si de informatiile disponibile pe piata. Important de retinut este faptul ca nominalizarile care au adus ca argumente informatii relevante, cuantificabile si demonstrabile - conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competitiei la fiecare categorie de premii - au primit cele mai mari note in procesul de jurizare.

Best International Retailer

Auchan Romania

Carrefour Romania

Kaufland Romania

Mega Image

Profi Rom Food

 Best FMCG Supplier

Coca-Cola HBC Romania

Cris-Tim

Farmec

Unilever South Central Europe

Ursus Breweries

Best Local Retailer

Annabella

Diana

Paco Supermarket

Praxis

Zanfir

 Best New Store

Annabella Concept Store

Kaufland Barbu Vacarescu

Mega Apetit Store by Shop&Go

My Auchan Petrom Militari

Zanfir Hypermarket Focsani

Best New Food Product

AquaVIA apa alcalina

Cris-Tim „Eticheta curata”

Oua ochioase si oua inimoase - Agricola

Painea Chef Gourmand 7 seminte – Vel Pitar

Timisoreana Nepasteurizata

 Best New Non-Food Product

Deodorantele Gerovital Plant

Dove Baby

Oti Mop Spray 2 in 1

Sensodyne Rapid Relief

Zewa hartie igienica umeda

Best In-store Project

Bergenbier Beraria Profi

Dero 2in1 e unul pentru doi

Heidi Ciocolata Neplictisitoare - Pantofi Neplictisitori

Staropramen Piano Bar

Raftul tau regulile tale - Pronto Mobile

 Best Distribution Company

Amigo & Intercost

Aquila

DRIM Daniel

Interbrands Marketing & Distribution

Whiteland Sales and Marketing

Outstanding Leadership

Cornel Caramizaru, CEO FrieslandCampina

Daniel Cirstea, CEO Profi Rom Food

Grigore Horoi, Presedinte Agricola Grup

Irina Mandoiu, Director General Adjunct Albalact

Vasileios Stavrou, Director General Mega Image

 Best CSR Project

Atlantic4 - Kaufland Romania & Hospice Casa Sperantei

Donarea de sange – Mega Image & Centrul de Transfuzii

Fii in inima lor pe viata – Sistemul Coca-Cola in Romania

Pofta de carte - Carrefour Romania & Asociatia Ovidiu Ro.

Scoala Zero Waste 2017 - Lidl Romania & Asociatia EcoStuff Romania

Consiliul de Specialisti Progresiv Awards 2018 are in componenta sa 7 persoane:

ALINA STEPAN - Cluster Head, Ipsos South-East Europe

RALUCA RASCHIP - Consumer Goods & Retail Director, GfK Romania

LUCA DE NARD - Managing Director, Nielsen Romania

CATALINA ALDEA - Consultant Retail Management, Aldea Consulting

LUCIAN MARIN - Managing Partner, Marco Polo CEE

CRISTINA TOMA - Managing Partner, Studio 16

ALINA DRAGOMIR - Editor Coordonator, Progresiv

ALINA STAN - Senior Editor, Progresiv

Cine si cum voteaza

Castigatorii vor fi alesi in urma unui proces de vot incrucisat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Castigatorii premiilor “Best Distribution Company”, “Best In-Store Project ”, “Best CSR Project” si "Outstanding leadership" sunt alesi de catre intreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la aceste categorii au primit formulare de vot personalizate, astfel incat sa nu existe posibilitatea de a-si vota proiectul/compania.

Incepand cu data de 19 februarie 2018, au fost invitati sa voteze castigatorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesionisti din piata FMCG. In aceasta etapa, Progresiv a trimis prin email, catre fiecare dintre profesionistii selectati din baza de date Progresiv, cate un link unic de accesare a formularului de votare.

Linkurile unice garanteaza faptul ca o persoana poate vota o singura data.

IMPORTANT! Toti managerii din retailul sau industria FMCG care nu au primit link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot inscrie AICI pentru a face parte din "juriul" Progresiv Awards 2018. Selectia celor care solicita linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enuntate pe site-ul www.progresivawards.ro

Etapa de votare se incheie la data de 15 martie 2018, chiar in ziua decernarii premiilor. Castigatorii editiei din acest an vor fi anuntati in cadrul Galei Progresiv Awards 2018, pe 15 martie, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrata in programul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 18-a, desfasurate intre 14-16 martie 2018.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorinta de a evidentia oamenii, organizatiile, brandurile si proiectele de succes din piata FMCG care seteaza trenduri si contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum si rolul parteneriatelor puternice intre retaileri si furnizori.

Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent si obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesati Regulamentul competitiei, disponibil pe www.progresivawards.ro.

Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piata Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul si identitatea vizuala este Inoveo.

Trofeele Progresiv Awards sunt adevarate opere de arta suflate manual de artistul sticlar Ioana Stelea.

Informatii complete si actualizate in timp real sunt disponibile pe www.progresivawards.ro.

Progresiv este prima si cea mai influenta revista business-to-business ce se adreseaza profesionistilor din retail si FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel national si este auditata BRAT. www.revistaprogresiv.ro

Domenii: Retail

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →