Investment School, singura scoala gratuita de investitii din Romania

Publicat pe 6 Martie 2018
Investment School este singura scoala gratuita de investitii din Romania care se adreseaza studentilor pasionati de pietele financiare si investitii.

Investment School este singura scoala gratuita de investitii din Romania care se adreseaza studentilor pasionati de pietele financiare si investitii. Proiectul le ofera tinerilor un context practic in care sa isi aprofundeze cunostintele necesare pentru a deveni viitori investitori sau profesionisti. Astfel , activitatea sa consta in conferinte sustinute de personalitati de elita din domeniul investitional si in elemente practice precum workshop-uri, studii de caz, dar si o etapa de trazactionare demonstrativa. Investment School se bazeaza pe invaţare rapida, networking şi crearea unor relaţii profesionale.

Proiectul, aflat anul acesta la a 17-a editie consecutiva, se adreseaza exclusiv studentilor care sunt inscrişi in ciclul de licenţa sau intr-un program de master in cadrul facultaţilor cu profil economic aparţinand tuturor centrelor universitare din ţara. Studentii pot completa formularul de inscriere pana pe 16 martie, inclusiv , accesand link-ul: http://bit.ly/AplicaInvestmentSchool.

In cadrul proiectului, participantii vor avea ocazia sa invete din experienta analistilor si specialistilor care vor sustine activitatile teoretice si practice. Partenerii principali care sustin proiectul in acest an sunt Tradeville, Erste Asset Management, BRD Asset Management, dar si Bursa de Valori Bucuresti si CFA Society Romania.

Printe premii se numara carti de specialitate, un internship in unul din departamentele analiza, brokeraj sau IT , un cont real la BVB fara necesitatea sumei minime initiale, dar si oportunitatea de a obtine o bursa CFA. Mai multe detalii gasiţi pe pagina de facebook a proiectului : https://www.facebook.com/investmentschool/

Proiectul se desfasoara in perioada 26-30 martie la Bursa de Valori Bucuresti.

Domenii: Educatie

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →