Ion Zăpadă şi optimizarea SEO

Publicat pe 17 Septembrie 2018
Odată cu venirea frigului, vrem să îţi facem cunoştinţă cu un om care este obişnuit cu acesta. I se spune adesea Ion Zăpadă, prietenii știu de ce. :) Însă Ion nu este ca toate celelalte persoane; el are o pasiune ascunsă: pălăriile. În urma unor îndelungi sesiuni de gândire, i-a venit o idee nemaipomenită: ce ar fi dacă ar construi propriul magazin online de pălării? Pălării cumpărate are destule… Este înarmat cu ambiție și … pasiunea îl va motiva constant.

 Primul pas pe care trebuie să îl parcurgă pentru ca visul lui să devină realitate este realizarea unui magazin online. Chiar dacă nu are cunoștințele necesare în programare, apelează la prietenul său Sam, omul bun la toate.   

 Ion este fericit. După doar câteva săptămâni de magie în ale programării, are în cele din urmă propriul lui magazin de pălării. Aflat sub efectul entuziasmului inițial, dă de știre tuturor prietenilor de noua sa afacere… însă…. Ion constată că asta nu este îndeajuns. Deși au trecut doar câteva săptămâni de la lansarea website-ului, acesta nu a adus nici măcar o vânzare. Care ar putea fi problema?

 Oare a făcut ceva greșit Sam atunci când a realizat website-ul? Trebuie să îi dea de știre. Omul bun la toate îl surprinde cu o potențială rezolvare:

-De ce nu apelezi la optimizarea SEO?

-SEO?

-Da, adică… să îți optimizezi website-ul pe motoarele de căutare, știi tu, Google, Bing, etc…

-Ce legătură au pălăriile mele cu asta?

 Săracul Ion Zapada… El nu știa că simpla existenţă sau creare a unui website nu îi va asigura succesul sau vizibilitatea pe motoarele de căutare, decât dacă te ocupi de acest aspect, într-un mod inteligent și strategic.

-Optimizare SEO deci… Nu trebuie să apelez eu la agenții atunci când am Internetul! Voi căuta cât mai multe despre asta, fără să stau după nimeni. Think smart, not hard!

 Astfel Ion a început să se informeze despre optimizarea pe motoarele de căutare. S-a familiarizat cu termeni precum: cuvinte cheie, backlinks, metas, trafic, social media și multe altele. Ba chiar după o săptămână intensivă de învățare, a început să pună în aplicare noile cunoștințe. ,,După ce termin cu toate acestea, pălăriile mele vor ajunge pe prima pagină de la Google”, își spuse el mândru.

 Trecuse o săptămână, două, chiar trei… însă Ion era tot dezamăgit, iar website-ul său în loc să ajungă pe prima pagină, acum se afla chiar pe pagina opt. Săracul Ion… El nu știa că chiar și cele mai mici greșeli îi pot distruge vizibilitatea pălăriilor.

 Disperat, ascultase în sfârșit de sfatul prietenului său înțelept, Sam. În urma unei căutări pe Google, găsise agenția care se ocupa de optimizarea SEO potrivită pentru afacerea lui. Cu ajutorul experților, a înțeles că pentru fiecare tehnică bună de a urca în ochii motoarelor de căutare, există și o tehnică periculoasă, care îți poate afecta autoritatea și credibilitatea website-ului. Pe de altă parte, după câteva luni în care a beneficiat de sfaturi și tehnici bune, pălăriile sale au avut doar de câștigat. Vânzările au crescut semnificativ, clasificarea website-ului a ajuns printre primele pagini Google, iar el își putea vedea un vis împlinit.

 Concluzia? Fie că afacerea ta are în vedere pălării, mașini, alimente sau orice altceva, evită să fii ca Ion Zăpada! SEO nu se învață de azi pe mâine și chiar și dacă îți aloci timp studiului, algoritmii și regulile sunt într-o continuă schimbare. Întrebarea pe care trebuie să ți-o pui este următoarea: timpul meu și produsele pe care le ofer se pot supune riscului de a eşua pe cont propriu? Angajând o echipă profesionistă, te vei putea ocupa de celelalte aspecte ale afacerii tale, în timp ce website-ul va beneficia de cele mai bune strategii și idei de optimizare SEO. Alege înțelept!

Domenii: IT

NETPRO OPTIM AGENCY SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →