Magie la magazinul ANNA CORI, brand al Fabricii DENIS, la concursul „Regina Sânzienelor”

Publicat pe 27 Iunie 2016
Magie la magazinul ANNA CORI, brand al Fabricii DENIS, sâmbătă, 25.06.2016, în Shopping City Timişoara, la concursul „Regina Sânzienelor”

Fabrica de încălţăminte DENIS a premiat sâmbătă, 25.06.2016, la magazinul ANNA CORI, din Shopping City Timişoara, în cadrul concursului „Regina Sânzienelor”, toate participantele îmbrăcate în ie românească care au purtat coroniţe din flori de sânziene. Valoarea premiilor a depăşit 5.000 lei.

Fiecare concurentă a încercat să ne capteze atenţia cu poveşti şi poezii despre sărbătoarea Sânzienelor, iar juriul a premiat originalitatea şi creativitatea.

Premiul I şi titlul de „Regina Sânzienelor” ANNA CORI 2016, în valoare de 1.200 lei,  i-a fost decernat Oanei Ganciov, o iubitoare de folclor şi tradiţie pur românească. Premiul II, în valoare de 800 lei, a fost acordat Patriciei Stemate, iar premiul III, în valoare de 500 lei, Florinei Gug. Premiile au constat în produse ANNA CORI şi DENIS pe care cele trei câştigătoare le-au ales de pe rafturile magazinului. Surpriza concursului au fost produsele în valoare de 250 lei pe care le-au primit toate participantele Sânziene.

Pe lângă fetele înscrise la concurs, toţi vizitatorii magazinului ANNA CORI au primit vouchere cu reducere de 20% pentru orice produs achiziţionat.

Iată ce ne-au declarat câştigătoarele:

Oana Ganciov, „Regina Sânzienelor” 2016: «...Mulţumesc ANNA CORI pentru ocazia de a promova folclorul românesc. Mă bucur că Fabrica de încălţăminte DENIS a avut această iniţiativă din care marele câştigător este poporul român.»

Patricia Stemate, Sânziana de pe locul II: «...Mulţumesc ANNA CORI, mulţumesc DENIS ... consider vitală perpetuarea valorilor naţionale prin organizarea unor astfel de evenimente care aduc împreună, atât vizual, cât şi auditiv, elemente din folclorul românesc.»

Florina Gug, Sânziana de pe locul III: «...Este primul concurs la care particip după mulţi ani. Am luat această decizie pentru că iubesc valorile şi tradiţiile noastre. Doresc să mulţumesc organizatorilor, Fabrica DENIS şi magazinul ANNA CORI.»

„Am organizat acest concurs pentru a premia valorile noastre naţionale. Tradiţia este unitatea care dă valoare unei comunităţi umane, liantul care păstreaza echilibrul social, iar Fabrica de încălţăminte DENIS, cu o tradiţie de peste un sfert de secol, este un factor activ în promovarea identităţii româneşti. Mulţumesc, pe această cale, clienţilor DENIS şi ANNA CORI de pretutindeni.”, ne-a declarat Dumitru Parasca, leasing manager DENIS şi coordonatorul acestui proiect.

Domenii: Retail, Lifestyle

SC DENISSHOES SRL

ANNA CORI, brand al Fabricii de încălţăminte şi marochinărie DENIS, este conceptul sub care Ilie Cornea, sufletul acestei afaceri de peste un sfert de secol, a deschis în România o reţea care...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →