Marele trofeu al celei de-a XV-a editii EFFIE a fost castigat de Agentia Jazz Communication pentru campania TOGETHER FOR MagicHO

Publicat pe 19 Iunie 2018
32 de trofee s-au acordat anul acesta agentiilor si companiilor inscrise in competitie

Bucuresti, 14 iunie 2018. Agentia Jazz Communication a castigat trofeul Grand Effie al editiei din 2018 a competitiei cu acelasi nume, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Initiativa a insemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidaritatii, amplasat in vitrina Galateca, cu scopul de a strange fonduri pentru MagicHOME, refugiul parintilor ai caror copii sunt diagnosticati cu forme de cancer. 

Alaturi de premiul cel mare, Jazz a obtinut si doua Gold Effie si un Silver in categoriile Branded Content, Positive Change – Non-Profit, respectiv Engaged Communities, pentru campaniile: din nou TOGETHER FOR MagicHOME si Time from Your Own Time (brand - Avon).

12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. in total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.  

Agentiile si companiile castigatoare de anul acesta sunt: Cohn & Jansen JWT, Fabryo Corporation, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Headvertising, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Group/Publicis One Romania, McCann Worldgroup Romania, Next Advertising, Publicis Romania/Publicis One Romania si Three. 

Juriul competitiei a fost condus de Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca-Cola Romania si Moldova, si a fost format din peste 120 de specialisti in comunicare, reprezentanti ai clientilor, ai agentiilor de publicitate, de research si CEO ai grupurilor de comunicare.

“Am vazut multe campanii foarte bune anul acesta, adevarate surse de inspiratie pentru intreaga industrie de publicitate, un semn ca piata evolueaza, ca noi toti devenim mai buni. Ingredientele castigatoare au fost mixul intre maturitate si solutiile creative propuse, o doza sanatoasa de curaj si focusul catre consumator. Pe termen mediu si lung, vor avea intotdeauna de castigat brandurile care inteleg cu adevarat ce isi doresc consumatorii si vin cu solutii smart, creative la nevoile lor. Remarcabil pentru editia din acest an este si numarul cu 30% mai mare al juratilor care au venit din partea clientilor, companii lider pe pietele pe care activeaza, crestere care a generat o calitate mai buna, mai complexa a dezbaterilor si o distilare mai clara a campaniilor pe criterii de eficienta.”, a declarat Nicoleta Eftimiu.  

Top 3 agentii care au obtinut punctajul cel mai mare din competitie sunt Leo Burnett Group/Publicis One Romania, McCann Worldgroup Romania si Jazz Communication la egalitate cu UM Romania. 

Leo Burnett Group/Publicis One Romania a obtinut 8 premii - 3 Gold, 2 Silver si 3 Bronze in categoriile: Personal Care Products & Services, Alcoholic Beverages- Beers, Retail, Telecommunications, Media Idea, Engaged Communities si Business to Business, pentru campaniile – Lullaby (brand - Pampers), The Beer That Cheers to Dads (brand - Noroc), Animaterra (brand - Kaufland), #NETLIBERARE (brand - Telekom), Business Liber (brand - Telekom) si Vlogger's Swap (brand - Telekom).

McCann Worldgroup Romania a obtinut 6 premii - 3 Gold, 2 Silver si un Bronze in categoriile: Non- alcoholic Beverages, Restaurants, New Product or Service Introduction, Brand Experience si Media Idea, 

pentru campanile - Festival Bracelet (brand - Coca-Cola), CEVA Something from KFC (brand - KFC), The Only Taco Bell On A 1208KM Radius (brand - Taco Bell) si Romania’s Next Big Vlogger (brand - Telekom).

Cei mai eficienti clienti ai editiei de anul acesta sunt: Telekom Romania cu 5 trofee (3 Gold, un Silver si un Bronze), The Coca-Cola Company, care a obtinut 4 trofee (3 Gold si un Bronze) si Asociatia MagiCAMP cu 3 trofee (Grand Effie, un Gold si un Silver). si in ceea ce priveste brandurile, topul arata similar: Telekom pe primul loc, Coca-Cola pe locul doi si MagicHOME pe locul trei.

Brandurile care au avut campanii castigatoare la editia 2018 a Romanian Effie Awards sunt: Aqua Carpatica, Auchan, Avon, Banca Transilvania, Coca-Cola, Enel, Grolsch, ING Bank, Kaufland, KFC, MagicHOME, Noroc, Pampers, Patria Bank, Savana, Storia.ro, Taco Bell, Telekom, Unisol si Visa.

Conform Effie Index, clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agentia anului Leo Burnett Group/Publicis One Romania. 

Lista detaliata a castigatorilor Romanian Effie Awards 2018 se gaseste AICI

Romanian Effie Awards 2018 este un proiect organizat de IAA Romania si UAPR, prezentat de Telekom Romania, Coca-Cola, Ursus si Kaufland si sustinut de Rompetrol. Parteneri strategici: Deloitte si Nielsen. 

Mai multe detalii despre initiativa se regasesc pe site-ul competitiei www.effie.ro si pe pagina de Facebook Effie Romania. 

EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute. 

Domenii: Lifestyle, Educatie

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!