Maximizati profitul firmei dumneavoastra de curatenie cu ajutorul pachetelor de servicii

Publicat pe 20 Mai 2020
Ori de cate ori dati o comanda intr-un restaurant de tip fast-food, sunteti intrebat daca doriti “meniul special” sau “oferta zilei”. In loc sa comandati un simplu sandwich, vi se ofera posibilitatea de a alege un meniu complet, la un pret special.

Ori de cate ori dati o comanda intr-un restaurant de tip fast-food, sunteti intrebat daca doriti “meniul special” sau “oferta zilei”. In loc sa comandati un simplu sandwich, vi se ofera posibilitatea de a alege un meniu complet, la un pret special. Intr-adevar, lanturile de restaurante fast-food au transformat ideea pachetelor de produse intr-o strategie eficienta de marketing.

Ce inseamna aceste pachete? Este o strategie de vanzari care ofera clientilor dumneavoastra o reducere la achizitionarea a doua sau mai multe produse sau servicii. Conceperea unor pachete de servicii si produse de curatenie poate fi o tehnica puternica de marketing care va permite sa cresteti vanzarile, si in acelasi timp ofera valoare adaugata clientilor dumneavoastra.

In cazul anumitor afaceri, conceperea de pachete este destul de simpla: un restaurant de tip fast-food poate oferi cartofi prajiti si o bautura racoritoare impreuna cu sandwich-ul; o spalatorie de masini ofera un spalat de lux impreuna cu un tratament cu ceara; un magazin cu produse de menaj poate oferi pachete cu tavite pentru vopsea si trafalete.

Firma dumneavoastra de curatenie are o ocazie excelenta de a creste profiturile adaugand fie produse de vanzare, fie alte servicii la rutina de curatenie pe care o oferiti clientilor dumneavoastra. Desi nu veti putea rezolva toate problemele lor in materie de consumabile, oferirea de pungi de gunoi, hartie igienica, prosoape de hartie, sapun, parfumuri si gheata este foarte convenabila pentru clientii dumneavoastra. Conform website-ului Firmecuratenie.net, acestia isi pot comanda usor consumabilele de la dumneavoastra sau va puteti oferi sa va ocupati de administrarea acestora, si sa refaceti stocurile atunci cand sunt pe terminate.

Atunci cand ofertati pentru un nou contract, analizati furnizorii pe care potentialul client ii are la acel moment, si apoi opriti-va la magazin si cercetati preturile pentru acele produse sau altele similare. Atunci cand va pregatiti oferta, adaugati 10-15% la preturile pe care le veti plati pentru acele produse, si includeti-le in oferta dumneavoastra.

Explicati potentialului client ca veti include contravaloarea produselor folosite in decursul lunii in factura lunara. Satisfacand aceste nevoi, clientul dumneavoastra nu mai trebuie sa isi bata capul cu acest lucru, si dumneavoastra aveti inca un mod de a face profit.

Un alt mod de a va creste profiturile este de a grupa serviciile similare. Cand oferiti curatarea mochetelor, sugerati si eliminarea petelor din mocheta. Clientul dumneavoastra are o camera de recreere? Oferiti un pachet care sa includa curatatea frigiderului, a cuptorului cu microunde sau a altor dispozitive. Puteti oferi aceste servicii in cadrul programului regulat de curatenie, o data sau de doua ori pe luna.

Schimbarea anotimpurilor este o ocazie buna de a adauga alte servicii. Pentru clientii rezidentiali, oferiti un pachet de “Curatenie de primavara”. Includeti spalarea ferestrelor, a jaluzelelor si a covoarelor. Nu trebuie sa oferiti reduceri masive atunci cand concepeti pachetele de curatenie. Clientii dumneavoastra castiga valoare - putand sa isi rezolve toate problemele de curatenie cu o singura companie.

Cum decideti ce servicii sa grupati? Faceti o lista a tipurilor de clienti pe care ii aveti si a serviciilor pe care le oferiti deja. Aveti contracte cu banci, unitati medicale, spatii comerciale sau locuinte rezidentiale? Faceti o lista a serviciilor suplimentare pe care le puteti oferi cu usurinta, care vor avantaja afacererea lor. Apoi oferiti acele pachete de servicii clientilor dumneavoastra!

Gruparea serviciilor si produselor este unul din modurile in care puteti adauga venituri firmei dumneavoastra de curatenie. Va ajuta la suplimentarea serviciilor oferite clientilor fara a cheltui prea mult timp sau bani pe promovare. Prin vanzarea unor pachete de produse si servicii, veti vedea o crestere a profiturilor, iar clientii dumneavoastra se vor bucura de avantajul mai multor servicii oferite de un singur furnizor.

Domenii: Afaceri

SC Seobyte SRL

Firma de promovare online

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →