Aceasta forma de training si de update proactiv vine din recunostinta pentru clientii Mediatel Data, pentru alegerea facuta.
In cadrul evenimentului vor fi incurajate interactivitatea si schimbul de experiente si de bune practici in cadrul aplicatiilor si modulelor Mediatel Data, motiv pentru care participantii sunt rugati sa nu uite cartile de vizita acasa, persoane din toate industriile vor fi prezente.
Roadmap-ul sistemului lor de Call si Contact Center are doua dimensiuni: una de optimizare si eficientizare a functionalitatilor existente si una de adaugare de noi functionalitati si tehnologii avansate.
Agenda evenimentului va cuprinde subiecte actuale de interes, precum:
• Predictive Dialer
• Reporting at its best
• IVR
• Workforce Management
• Survey & CRM Integration
• Email, Chat, Ticketing & Social Media
• Speech Recognition, Bots & Artificial Intelligence
Optimizarea si eficientizarea proceselor si functionalitatilor existe ale sistemului de Call si Contact Center Mediatel Data este o sarcina permanenta a specialistilor sai. Astfel, se imbunatateste lucrul utilizatorilor cu sistemul Mediatel Data, dar se asigura si o flexibilitate sporita.
Peste 100 de persoane le vor fi alaturi in promovarea tehnologiei de ultima generatie in industria de Call si Contact Center din Romania!
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!