Mitsubishi Eclipse Cross a invitat in campania DriveYourAmbition 12 antreprenori români

Publicat pe 5 Iunie 2018
Mitsubishi România a invitat 12 antreprenori români, care au creat afaceri cu potențial de a fi lăsate moștenire peste ani, pentru a crea o dezbatere creativă legată de viziunea și valorile care stau la baza companiilor antreprenoriale care trec testul timpului.

La proiectul Drive Your Ambition – Entrepreneurs who create legacy au participat antreprenori din domenii variate - artistic, medical, servicii, home&deco, fashion, FMCG, e-commerce, care au răspuns la întrebări legate de misiunea afacerilor lor, de la schimbările majore pe care le-au făcut pentru a aduce brandurile în contextul actual, la valorile pe care vor să le lase generațiilor următoare și la motivul real pentru care au decis să întemeieze afacerea (comprimat în întrebarea “what drives your ambition”).  

“Am început cu o mână de antreprenori care fie sunt la prima generație în antreprenoriat, fie duc mai departe o tradiție de familie și care au acceptat invitația noastră la dialog. Sunt mult mai mulți care au un cuvânt de spus, însă am făcut un pas mic, un demers pe care l-am considerat necesar, o dezbatere onestă în contextul: o afacere din care să îmi întrețin familia sau o afacere pe care o creez cu viziunea de a rămâne peste generații?” declară Răzvan Antoniu, Director Executiv M Car Trading, importatorul mărcii Mitsubishi în România.

Conform datelor puse la dispoziție de studii realizate în 2017 și 2018 de către Asociaţia Analiştilor Financiar-Bancari din România (AAFBR), doar 39 dintre cele 6.900 companii înfiinţate în 1990 au supravieţuit, dintre care 19 desfăşoară propriu-zis o activitate (înregistrează venituri). Totodată, companiile active în România înregistrează o durată medie de viaţă de aproximativ 10 ani, iar potrivit acelorași studii, în 2017, numărul companiilor nou-înregistrate a fost de 100.000, revenindu-se la nivelul din 2008.

Curiozitatea este cuvântul cheie care stă la baza campaniei. De ce anumite afaceri pier odată cu antreprenorul, iar altele cuceresc lumea timp de generații. Ce se află dincolo de contextul financiar și economic în care se lansează o companie.

“Ideea de a aduce în discuție dacă antreprenorii români au o viziune pe termen lung atunci când pun bazele propriei afaceri a venit în contextul unui moment de cotitură pentru marca Mitsubishi, o companie creată de antreprenorul Iwasaki Yataro în urmă cu peste 100 de ani, pe când avea vârsta de 35 de ani. O companie antreprenorială ce a reușit să se impună în istoria automobilistică la nivel internațional și care anul acesta a lansat un model auto, Eclipse Cross care, după o întreagă istorie, printr-o decizie curajoasă, repoziționează brandul la nivel global”, declară Răzvan Antoniu, Director Executiv M Car Trading, importatorul mărcii Mitsubishi în România.

Antreprenorii care au acceptat invitația în campania Drive Your Ambition sunt: Maria Dermengiu - Marie Nouvelle, Răzvan Chelu - Lemnia, Ana Maria Marian - Intermedicas, Anamaria Ștefan - Sophia România, Ionuț Leahu - Clinicile Dr. Leahu, Alina și Elena Cernătescu – AlinaCernatescu.ro, Ioana Șelner - Nuntă pe Plajă, Dan Mitrea - Neuroaxis, Mihai Pătrașcu - EvoMag, Marius Tudosiei - Băcănia Veche, Alexandru Sautner - Cremeria Emilia, Iosif Hrasemiuc și Ruben Perju - NOAHwatch.

POVEȘTILE ANTREPRENORILOR ȘI RĂSPUNSURILE LA ÎNTREBAREA “WHAT DRIVES YOUR AMBITION”?

1. MARIA DERMENGIU, MARIE NOUVELLE

“Conexiunea și comunicarea pe care o am cu ceilalți și faptul că munca mea rezonează, că este iubită, purtată și înțeleasă de către ceilalți. Suntem într-o legătură foarte strânsă și, până la urmă, cred că orice creație, cum este și această mașină, a fost făcută pentru ceilalți, pentru a le ușura viața, pentru a se bucura mai mult de tot ceea ce Mitsubishi poate să ofere, de ceea ce un artist poate să ofere.

https://www.youtube.com/watch?v=h8BdYvsZQfU&t=374s&index=2&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

2. RĂZVAN CHELU, LEMNIA

Am oportunitatea incredibilă de a spune povești prin obiectele pe care le creez, alături de cei mai importanți oameni din viața mea, familia. În plus, aprecierea celor care aleg Lemnia ne inspiră să căutăm mereu noi concepte și forme prin care îi putem surprinde.

https://www.youtube.com/watch?v=DjEHAdvtyas&index=2&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

3. ANA MARIA MARIAN, INTERMEDICAS

Pe scurt? Contribuția pe care eu pot să o aduc la dezvoltarea societății. Eu mă trezesc în fiecare dimineață și mă urc la volan, la volanul vieții mele, de fapt, cu convingerea și cu visul că lumea asta poate fi un loc mai bun, dacă fiecare dintre noi își asumă rolul pe care îl are de jucat.

https://www.youtube.com/watch?v=UAOpFuKuf6Q&index=3&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

4. IONUȚ LEAHU, CLINICILE DR. LEAHU

Pacientul care vine și îmi spune ‘’de ce nu am fost eu informat despre asta până acum, de ce nu mi s-a dat și mie alternativa asta de tratament, de ce mi-au căzut mie dinții?”, este pacientul care nu are răspunsuri deși le-a căutat, poate ani de zile, în încercarea lui de a descoperi această sănătate reală pe care o oferim noi și asta mă motivează pe mine zi de zi să împing limitele și mai departe, să reușesc să ajung către toți oamenii care își doresc această sănătate reală, care își doresc un zâmbet cu care se pot mândri pentru o perioadă lungă de viață.

https://www.youtube.com/watch?v=NoZCRUu2UG0&t=253s&index=5&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

5. ANAMARIA ȘTEFAN, SOPHIA ROMÂNIA

Mulți ani l-am avut pe tatăl meu, care a murit când aveam eu douăzeci de ani și care m-a inspirat foarte mult și spunea tot timpul: „nu întinde mâna niciodată”, „fii corectă”, „creează ceva ce să lași în urma ta”.

https://www.youtube.com/watch?v=JCpwxyf0nY0&index=5&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

6. ELENA ȘI ALINA CERNĂTESCU, ALINA CERNĂTESCU

Alina Cernătescu: Poate nu este chiar combustibil pentru ambiție, dar știu sigur că mă încarcă cu energie și mă inspiră clientele noastre. Mă bucură să văd că ele se simt mai încrezătoare și mai frumoase, purtând rochiile noastre.

Elena Cernătescu: Pe scurt, ‘hai că se poate’! Asta este, sincer, motto-ul după care mă ghidez. Sunt foarte multe preconcepții că în România e greu să faci business, în România e greu să fii designer vestimentar, cu atât mai mult pentru o femeie. Noi chiar ne dorim să punem pe harta internatională a design-ului vestimentar couture brand-ul Alina Cernătescu, iar „Made in România” să devină o mândrie și o emblemă în sine, pe care oamenii, în întreaga lume, să o caute atunci când vine vorba de creații de design vestimentar.

https://www.youtube.com/watch?v=UwzG1f1QTXo&index=6&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

7. IOANA ȘELNER, NUNTĂ PE PLAJĂ

Cred că e un cumul de elemente care „drives my ambition”, dar cel mai important cred ca este curajul de ați asuma lucruri și de a schimba lucruri.

https://www.youtube.com/watch?v=hGFtgsog5ik&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9&t=57s&index=8

8. DAN MITREA, NEUROAXIS

Motivația mea este pasiunea. Dacă ești pasionat de ceea ce faci, poți să faci orice. Valori? Cred că responsabilitatea, faptul că trebuie să lucrezi într-o echipă, să gândești liber, să fii inovator, să nu te lași demoralizat dacă nu îți ies anumite lucruri.

https://www.youtube.com/watch?v=FRJEfPcL5tk&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9&index=8

9. MIHAI PĂTRAȘCU, EVOMAG

Mi-am dorit foarte mult să am, adică mama nu a putut să-mi ofere și am zis „ok, adică eu nu pot să-mi fac singur?”. Lucrurile acestea m-au motivat extraordinar de mult și cred că e foarte important să ai o motivație internă.

https://www.youtube.com/watch?v=YdupuyQsRLk&index=9&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

[foto cu masina/ foto atelier + film]

10. MARIUS TUDOSIEI, BĂCĂNIA VECHE

Fiecare om își caută o explicație pentru momentul ăla în care te pui în mișcare în fiecare zi și ai întrebarea asta: „pentru ce o faci?”. Cred că cel mai puternic combustibil pentru mine este exact mănunchiul ăsta de clienți, care pleacă de la noi cu zâmbetul pe buze. Este absolut fabulos să vezi oameni mulțumiți și asta e cea mai bună hrană pe care o poți primi.

https://www.youtube.com/watch?v=BZl9hVrYV_0&index=10&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

11. ALEXANDRU SAUTNER, CREMERIA EMILIA

Îți spun, este foarte simplu ce fac. Îmi place să creez zâmbete. Asta este satisfacția cea mai mare, că până la urmă, partea materială o lăsăm la urmă, pentru că este importantă, dar nu este cea mai importantă. Pentru mine satisfacția cea mai mare este când îmi văd clienții fericiți. Zâmbetele acestea mă încarcă pozitiv.

https://www.youtube.com/watch?v=f35sGgi7-JE&index=12&t=405s&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

12. RUBEN PERJU & IOSIF HARASEMIUC, NOAH WATCHES

Iosif Harasemiuc: Cuvântul prin care aș caracteriza tot efortul ăsta al nostru, pentru că de multe ori ne gândim la asta, e chiar cuvântul „legacy”. Cuvântul ăsta are așa de multă încărcătură pe toate părțile, încât toată munca pe care o depui face sens sub el. Tot timpul pe care îl investești, toată energia pe care o investești, toate riscurile pe care ți le asumi, intră sub „legacy”. Până la urmă cred că ăsta e cuvântul care ar trebui să domine orice brand care vrea să rămână în picioare.

https://www.youtube.com/watch?v=5FaeSOEtOxw&index=12&list=PL-GZv5YGKU9hsetkGJvrW3itssTy4UTT9

Domenii: Auto, Antreprenoriat

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →