MOL România susţine spiritul creativ în cadrul TIFF, pentru al cincilea an consecutiv

Publicat pe 24 Mai 2018
24 Mai 2018 - MOL România susține și anul acesta festivalul TIFF, primul festival internaţional de film de lung-metraj din România, lansat în urmă cu 17 ani, la Cluj-Napoca, care a devenit un brand recunoscut, nu numai pentru calitatea filmelor prezentate, a invitaţilor de marcă dar şi pentru organizarea excelentă.

Completând atmosfera efervescentă specifică festivalului, MOL va inaugura anul acesta un stand special Fresh Corner pentru a oferi o doză de energie celor pasionaţi de lumea filmului. Pe toată perioada festivalului, între 25 mai şi 3 iunie, la standul MOL Fresh Corner de la TIFF, amplasat în foaierul Casei de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca, cinefilii vor avea la dispoziţie diverse tipuri de cafea aromată marca Fresh Corner, sandvișuri delicioase, deserturi și băuturi reci. În plus, de  Ziua Internaţională a Copilului, cei mai mici dintre vizitatori vor avea parte de surprize speciale.

Fresh Corner este un concept lansat de către Grupul MOL în urmă cu trei ani, care acordă o mai mare importanţă gastronomiei și care se regăsește în aproximativ 100 din cele 215 staţii de servicii prin care MOL este activ în România.

"Există un bun motiv pentru care oamenii călătoresc din toate colţurile României şi din afara ţării pentru a ajunge în fiecare an la acest festival: este unul dintre cele mai spectaculoase evenimente culturale, care surprinde prin tematică şi conţinut original, de calitate şi care a transformat Clujul într-un punct de referinţă pentru lumea cinematografică  internaţională. Ne bucurăm să fim alături de această comunitate activă care susţine şi promovează spiritul creativ şi cultura cinematografică. Tradiția şi profesionalismul organizatorilor și al tuturor celor implicați ne-au determinat să ne alăturăm acestui proiect pentru a cincea oară consecutiv, oferind participanţilor o experinţă plină de energie, marca Fresh Corner", a declarat Camelia Ene, Director Executiv MOL România.

MOL prezintă #FilmulZilei de la #TIFF2018, alături de Irina Margareta Nistor

Vocea inconfundabilă a universului cinematografic, Irina Margareta Nistor, unul dintre cei mai apreciaţi critici de film, dar și un realizator de emisiuni despre lumea filmului, foarte prezentă în mass media, se alătură campaniei MOL pentru a oferi în exclusivitate recenzia celor mai bune cinci filme din cadrul festivalului. Recenziile vor fi postate pe pagina facebook MOL, în cadrul campaniei #FilmulZilei #TIFF2018 #PoweredbyMOL.

În plus, MOL România a lansat şi un concurs prin care va oferi cinefililor şansa de a se alătura ediţiei din anul acesta a TIFF, dedicată celebrului regizor Ingmar Bergman. Tot ce au de făcut este să intre pe pagina Facebook MOL Romania (https://www.facebook.com/MOLRomania/), să posteze un comentariu cu filmul preferat de Bergman şi astfel intră direct în etapa tragerii la sorţi pentru cele 3 premii puse în joc: acces la 5 filme, la alegere, pentru 2 persoane.

Alimentează la MOL şi ai şansa să te relaxezi vizionând cu cele mai bune filme la TIFF

Clienţii MOL din Cluj Napoca şi Floreşti care alimentează în perioada 18-28 mai cu minimum 20 L de carburant pot câştiga, prin tragere la sorţi, 2 bilete la festivalul Internaţional de Film Transilvania. În plus, în perioada 28 mai – 10 iunie, cei care alimentează cu minimum 20 L de carburant şi dovedesc că au fost la TIFF, aratând un bilet de la orice film, primesc pe loc un espresso aromat.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie internaţională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări, aproximativ 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. În domeniul explorării și producției de hidrocarburi, experiența de peste 75 de ani a Grupului sprijină operațiunile de producție în 8 țări și activitățile de explorare în 13 țări. Grupul MOL controlează patru rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de peste 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în 10 țări, din care peste 210 în România.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!