Încă o dată Hisense se clasează la nivel mondial în TOP 10 cele mai influente mărci din China

Publicat pe 16 Iulie 2021
Raportul BrandZ 2021 al celor top 50 cele mai promovate mărci din China.

Hisense, unul dintre liderii pe piața mondială de consumabile electronice și electrocasnice, s-a clasat 5 ani la rând în TOP 10 cele mai influente mărci din China la nivel mondial.

Pe 10 mai, Google și Kantar, liderul mondial în rândul companiilor de prelucrare date, au lansat cel de-al cincilea raport consecutiv, „Raportul BrandZ 2021 al celor top 50 cele mai promovate mărci din China”, care include 50 dintre cele mai renumite mărci din China la nivel mondial. Cea de-a cincea ediție jubiliară a acestui raport reprezintă un reper important pentru mărcile din China care au integrat cu succes procedurile de globalizare în modelul de afaceri.

Încă o dată, compania multinațională Hisense s-a clasat în top 10 cele mai influente mărci din China pe piața mondială. De asemenea, compania s-a numărat printre cei din top 10 și în clasamentul „BrandZ Top 20 mărci vedetă din China (Piețe emergente)”, care a fost inclus în raport pentru prima dată acest an. Hisense s-a remarcat în fruntea ambelor clasamente în aria industriei de electrocasnice.

O familie mondială care unește mărci renumite la nivel internațional

Hisense a fost unul dintre pionierii din rândul celor mai promovate mărci din China la nivel mondial. Hisense Group unește diverse mărci, printre care și câteva care sunt renumite la nivel mondial, precum Hisense, Gorenje, Asko și Toshiba.

În ultimii câțiva ani, compania și-a intensificat remarcabil prezența pe piața internațională, a construit o rețea solidă de distribuție, și a consolidat reputația mărcii la nivel mondial. Deși Fondul Internațional Monetar a raportat recent faptul că pandemia de COVID-19 a dus la un declin economic mondial de 3,5%, corporația Hisense este hotărâtă să-și pună în aplicare strategia de dezvoltare a afacerii.

Scopul este același ca și până acum: să-și intensifice prezența la nivel mondial și să construiască în continuare o rețea solidă de mărci independente. Cu siguranță cei de la Hisense își respectă cuvântul când vine vorba de viziune, fiindcă intenția lor este să devină o companie centenară care îmbunătățește calitatea vieții clienților săi prin soluții și servicii inovatoare.

Domenii: Lifestyle

SC Gorenje Romania SRL

Gorenje, producatorul celor mai inovatoare produse electrocasnice, in materie de design, din lume! Infiintat acum 70 de ani, Grupul Gorenje este unul dintre cei mai mari producatori de...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!