O noua imagine Oscar Downstream, aceleasi valori, o noua calatorie.

Publicat pe 13 Iunie 2018
In cadrul evenimentului organizat vineri la depozitul de la Fundulea, unul dintre cele 6 depozite proprii de carburanti, OSCAR a prezentat in premiera, intr-un format inedit noua imagine a companiei.

Se spune ca valoarea unei companii, a unei persoane sau a unui grup este data de suma valorilor individuale si de modul in care acestea sunt sustinute in activitatea de zi cu zi. si cum fiecare dimineata anunta o noua calatorie in cotidian tot asa valorile noastre se reinnoiesc cu fiecare noua experienta pe care o intalnim pe drum.

Noul OSCAR face un nou pas si vorbeste deschis despre profesionalism, calitate, respect, grija si smart driving in sustinerea dezvoltarii unei comunitati in care lucrurile sunt facute sustenabil, urmarind constant calitatea si valoarea adaugata. 

Noua imagine OSCAR este un pas natural pentru o companie care se extinde si evolueaza. Intrarea in retailul de carburant, extinderea acoperirii nationale si extinderea gamei de servicii si produse nu doar pentru companii ci si pentru fiecare sofer si partenerii sai de drum, sunt doar cateva din proiectele la care lucram.

Grija pentru partenerii OSCAR se evidentiaza in: 

  • Dezvoltarea portofoliului de card-uri si introducerea a 3 tipuri de card, Energy - card cu functie de creditare, Easy - card preplatit si Joy - cardul voucher ce functioneaza ca instrument de marketing si fidelizare; 
  • Extinderea portofoliului de produse cu 4 noi tipuri de carburanti aditivati din gamele ACTIS si FORTIS, produse superioare ce cresc aria de adresabilitate catre noi categorii de clienti.  
  • Crearea unui brand de franciza si extinderea acoperirii nationale cu noile statii RO concept OSCAR gandite sa vina in completarea retelei DIESELpoint Access, cu servicii si produse suplimentare integrand in reteaua actuala un nou concept de benzinarii ce foloseste lantul logistic integrat al OSCAR. Toti posesorii de card OSCAR beneficiaza de aceleasi conditii comerciale, aceeasi calitate a carburantului, transparenta operationala si siguranta alimentarii in orice statie din reteaua OSCAR, sub cele 2 branduri: DIESELpoint Access si RO; 
  • Extinderea gamei de servicii pentru a raspunde cat mai bine nevoilor pietei printr-o versiune premium de statie de incinta, accesibila cu cardul OSCAR, integrand astfel intr-o platforma comuna cele mai importante beneficii ale retelei de statii OSCAR DIESELpoint Access si a statiilor de incinta OSCAR DIESELpoint.
  • Lantul logistic integrat permite respectarea promisiunii de calitate prin controlul complet pe fluxul de aprovizionare si livrare. Carburantul este urmarit de la sosirea in tara pana la livrarea acestuia la clientul final: import, transport, stocare si aditivare in depozitele OSCAR, distributie cu flota proprie si o calitate controlata de un inspector independent, in toate punctele esentiale ale lantului logistic. 

Avem planuri ambitioase de crestere. Ne-am setat o strategie de dezvoltare pe urmatorii 5 ani, cu cifre foarte clare si obiective bine definite orientate spre consolidare si dezvoltarea portofoliului de produse, servicii si noi divizii de business. 

Investitiile de peste 30 milioane de euro facute pana cum si cele viitoare au ca obiectiv principal modernizarea si cresterea capacitatii de depozitare, construirea de noi facilitati dedicate stocarii de carburant, cresterea parcului de autocisterne si modernizarea acestuia, optimizarea lantului de distributie, toate avand ca obiectiv pastrarea calitatii si a valorilor OSCAR in tot ceea ce compania intreprinde.

in continuare, ne vom concentra pe dezvoltarea nationala in B2B si B2C ce intra in planul strategic pe urmatorii ani, dar si pe extinderea in afara granitelor prin prisma parteneriatelor pentru acceptanta cardului OSCAR in alte retele de statii din Europa. Urmarim sa incheiem parteneriate prin care sa oferim clientilor solutii de alimentare cu card in puncte cheie pe traseele de transport international atat in regiune cat si in Europa.

Planurile de viitor sunt ambitioase deoarece ajungand in acest punct de dezvoltare si un nivel de maturitate al afacerii, in care lucrurile sunt clare, organizate si stabile, vrem sa ducem in B2C, profesionalismul pe care l-am demonstrat si promovat in B2B. De aici si reteaua RO pentru partenerii in franciza si viitoarele statii sub brandul OSCAR. 

Avand in vedere investitiile realizate, ne propunem sa ne consolidam pozitia si sa oferim o gama completa de servicii si produse atat pentru companii cat si pentru fiecare dintre noi.” declara reprezentantii companiei. 

Domenii: Afaceri

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →