Se spune ca valoarea unei companii, a unei persoane sau a unui grup este data de suma valorilor individuale si de modul in care acestea sunt sustinute in activitatea de zi cu zi. si cum fiecare dimineata anunta o noua calatorie in cotidian tot asa valorile noastre se reinnoiesc cu fiecare noua experienta pe care o intalnim pe drum.
Noul OSCAR face un nou pas si vorbeste deschis despre profesionalism, calitate, respect, grija si smart driving in sustinerea dezvoltarii unei comunitati in care lucrurile sunt facute sustenabil, urmarind constant calitatea si valoarea adaugata.
Noua imagine OSCAR este un pas natural pentru o companie care se extinde si evolueaza. Intrarea in retailul de carburant, extinderea acoperirii nationale si extinderea gamei de servicii si produse nu doar pentru companii ci si pentru fiecare sofer si partenerii sai de drum, sunt doar cateva din proiectele la care lucram.
Grija pentru partenerii OSCAR se evidentiaza in:
Avem planuri ambitioase de crestere. Ne-am setat o strategie de dezvoltare pe urmatorii 5 ani, cu cifre foarte clare si obiective bine definite orientate spre consolidare si dezvoltarea portofoliului de produse, servicii si noi divizii de business.
Investitiile de peste 30 milioane de euro facute pana cum si cele viitoare au ca obiectiv principal modernizarea si cresterea capacitatii de depozitare, construirea de noi facilitati dedicate stocarii de carburant, cresterea parcului de autocisterne si modernizarea acestuia, optimizarea lantului de distributie, toate avand ca obiectiv pastrarea calitatii si a valorilor OSCAR in tot ceea ce compania intreprinde.
in continuare, ne vom concentra pe dezvoltarea nationala in B2B si B2C ce intra in planul strategic pe urmatorii ani, dar si pe extinderea in afara granitelor prin prisma parteneriatelor pentru acceptanta cardului OSCAR in alte retele de statii din Europa. Urmarim sa incheiem parteneriate prin care sa oferim clientilor solutii de alimentare cu card in puncte cheie pe traseele de transport international atat in regiune cat si in Europa.
“Planurile de viitor sunt ambitioase deoarece ajungand in acest punct de dezvoltare si un nivel de maturitate al afacerii, in care lucrurile sunt clare, organizate si stabile, vrem sa ducem in B2C, profesionalismul pe care l-am demonstrat si promovat in B2B. De aici si reteaua RO pentru partenerii in franciza si viitoarele statii sub brandul OSCAR.
Avand in vedere investitiile realizate, ne propunem sa ne consolidam pozitia si sa oferim o gama completa de servicii si produse atat pentru companii cat si pentru fiecare dintre noi.” declara reprezentantii companiei.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!