Însă nu toţi ştiu că procesul de cumpărare nu se termină odată cu plasarea comenzii. Acesta este mult mai amplu şi are în centrul său clientul. Întrucât experienţa clienţilor a devenit un factor diferenţiator cu impact ridicat, devine tot mai clar faptul că centrarea pe client/orientarea către satisfacerea nevoilor clientului este cheie spre creşterea conversiilor pe termen lung.
Studiile relevă că în retailul online ultima impresie (ultima parte a procesului de cumpărare – comportamentul post-cumpărare) este cea care stabileşte dacă un client va mai reveni.
Un studiu realizat de Rating View (pe baza review-urile colectate pe https://ratingview.ro/) arată că recenziile de 1-3 stele sunt rezultatul următoarelor deficienţe:
Pe de altă parte, recenziile de 4-5 stele sunt rezultatul aprecierii următoarelor:
Luând în considerare cele menţionate mai sus, Rating View vă recomandă să:
De altfel, un studiu realizat de Oracle (One Size Doesn’t Fit All) arată că 82% dintre clienţii nemulţumiţi îşi împărtăşesc experienţele, iar 90% dintre aceştia nu ar cumpăra a doua oară de la o firmă cu care au avut o experienţă nefavorabilă.
Furnizarea de experienţe excelente clienţilor înseamnă că sunt şanse mari de a creşte satisfacţia acestora, de a creşte gradul de încredere în brand şi de a stimula creşterea vânzărilor pe termen mediu şi lung.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!