De vreme ce tot mai multe companii conștientizează importanța prezenței și a imaginii lor în online, marketerii sunt provocați să aducă noi soluții inovatoare și rezultate satisfăcătoare în intervale de timp tot mai scurte și la costuri reduse. Toate acestea sunt posibile, însă, dacă viziunea companiei și cea a agențiilor vizează același scop – de multiplicare constantă a numărului de clienți și de crestere a ritmului operațional pentru a satisfice nevoile și exigențele tuturor.
Ce este Performance Marketing?
Marketing-ul de performanță reprezintă o ramură a marketing-ului, ce constă într-o o structură sistematizată de elemente și acțiuni menite să implementeze cu success strategii de obținere de venit pentru firmele care oferă produse și servicii cuantificabile. Acestea se realizează în funcție de obiectivele stabilite și conform unui plan de acțiune dezvoltat de echipa de marketeri.
Pentru o bună funcționare a planului, marketerii sunt nevoiți să identifice, să stabilească și să atingă obiectivele de performanță digitală la costuri cât mai mici pentru clienți. Succesul în această privință generează un venit crescut al companiilor și o dezvoltare sustenabilă și măsurabilă în orice moment.
Cu alte cuvinte, la Craft Interactive conducem campanii de Performance Marketing, având permanent în vedere îmbunătățirea ROI (Return on Investment) și eficientizarea etapelor prin care clienții firmelor cu care colaborăm ajung să genereze conversii (Conversion Rate). DE aceea, acest tip de marketing digital este cunoscut ca utilizând indicatorii de performanță (KPI) pentru a obține lead-uri, conversii și vânzări, și nu doar brand awareness, click-uri și simple impresii în mediul online.
Având toate acestea în vedere, reușim să planificăm strategii care să aducă rezultate avantajoase, rapide și eficiente clienților noștri, utilizând funcțiile tuturor uneltelor pe care online-ul ni le pune la dispoziție – PPC, Google Ads, Social Media, Email Marketing și SEO. Acest lucru presupune, însă, măsurarea constantă a efectelor acțiunilor noastre de marketing și elaborarea de analize realiste pe termen mediu și lung.
Avantajele Performance Marketingului:
Pentru a concepe campanii de Performance Marketing, este necesar ca specialiștii să aibă în vedere tipul produsului, piața, prețurile și poziționarea în căutările și preferințele publicului. În funcție de toate acestea se stabilesc parametrii planului de acțiune și strategia de atingere a obiectivelor stabilite.
Echipa noastră construiește campanii de Performance Marketing creative și adaptate scopurilor la nivel local, național sau internațional pentru partenerii noștri. Dacă îți dorești performanță în marketing-ul tău te așteptăm să ne scrii.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!