Petrecere la birou: 3 sfaturi pentru un party reușit

Publicat pe 1 Martie 2022
Petrecerea la birou este privită de multe ori ca o sarcină suplimentară de serviciu, așa că vestea organizării unui astfel de eveniment nu este primită cu foarte mult entuziasm în rândul echipei. O astfel de petrecerea ar trebui să fie un bun prilej de socializare și distracție în afara orelor de program, iar pentru a-și atinge scopul, trebuie să știi cum s-o organizezi.

Dacă ai nevoie de câteva sugestii în acest sens, am pregătit câteva sfaturi bazate pe opiniile exprimate de angajații din mai multe companii. I-am întrebat pe aceștia ce înseamnă pentru ei un party la birou reușit, iar răspunsurile lor ar putea fi un bun ghid pentru organizarea de astfel de evenimente.

Alegerea momentului potrivit

E o idee proastă să organizezi o petrecere în timpul săptămânii, pentru că nimănui n-o să-i mai ardă de distracție știind că a doua zi trebuie să meargă la lucru. Nici weekend-ul nu este un moment foarte bun, întrucât oamenii nu vor fi încântați să meargă la birou în timpul lor liber, chiar dacă e vorba de o petrecere. Nu mai vorbim de situațiile când au alte planuri care le sunt date peste cap de petrecerea organizată la sfârșit de săptămână, așa că e lesne de înțeles cum vor percepe acest eveniment.

Majoritatea și-ar dori ca petrecerea să aibă loc vineri, spre sfârșitul programului. Am spus „spre” sfârșitul programului și nu „după” program, iar acest detaliu este foarte important. Angajații vor încântați ca în ziua respectivă să se scurteze programul cu câteva ore pentru a participa la petrecere, decât să mai rămână la birou după aceea. Eventual, le poți da liber în ziua respectivă, pentru a se pregăti de petrecerea care va avea loc seara, iar dacă vrei să organizezi evenimentul în timpul săptămânii, ar aprecia să aibă liber a doua zi.

Stabilirea meniului

Nu trebuie să faci greșeala de a te rezuma să comanzi pizza pentru toată lumea, pentru că o astfel de petrecere este sortită eșecului încă din start. Meniul trebuie ales cu câteva zile înainte, ținând cont și de preferințele angajaților. Oferă-le ceva special, pentru a-i surprinde plăcut, iar astfel vor înțelege că și-ai dat tot interesul și că nu ai tratat evenimentul ca pe o simplă formalitate. Recomandarea este valabilă și în cazul băuturilor. Pentru o astfel de ocazie poți comanda whisky de la Nitela Shop și tot aici poți găsi alte băuturi fine cu care să-ți răsfeți angajații. Din meniu nu trebuie să lipsească nici băuturile răcoritoare, incluzând aici și apa minerală și cea plată.

Prezența, neobligatorie

Spuneam la începutul acestui material că angajații percep deseori aceste petreceri ca pe o sarcină suplimentară, simțindu-se obligați să facă act de prezență. Acest lucru taie din start entuziasmul, și oricât de bine ar fi organizată petrecerea, atmosfera nu va fi una foarte agreabilă. Pentru a evita astfel de situații, specifică de fiecare dată că prezența NU este obligatorie, punând chiar accent deosebit pe acest amănunt. În acest mod, dai de înțeles că petrecerea este un cadou sau o recompensă din partea firmei, nicidecum un eveniment inclus în programul de activități, care trebuie bifat de toată lumea.

Dacă vei ține cont și de cele menționate mai sus, nu trebuie să-ți faci griji că nu va veni nimeni la petrecere. Din contră, oamenii se vor arăta mai interesați, pentru că altfel percepi un bonus decât o sarcină de serviciu.

Acest material este bazat pe feedback-ul primit din partea unor angajați cu care am stat de vorbă, și îți recomandăm în final să faci același lucru cu angajații tăi. Încearcă să afli din timp ce și-ar dori aceștia de la o petrecere la birou, iar când treci la organizarea evenimentului ține cont de aceste dorințe.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!