Piața de print outdoor din campania electorală

Publicat pe 29 Noiembrie 2016
Printul outdoor a acumulat de-a lungul timpului numeroase întrebuințări. De la printurile folosite în scop publicitar și mesh-urile care acoperă fațadele clădirilor în renovări, până la bannere utilizate în strategiile de marketing electorale. Așa că toamna, când se numără parlamentarii, răsar tot mai multe mesaje electorale, printuri și strategii îndrăznețe.

Marketingul politic se ocupă cu răspândirea programului, strategiilor și ideilor unui candidat sau partid politic prin apel la metode moderne de comunicare și marketing. Pentru a realiza acest lucru, experții în comunicare trebuie să realizeze un studiu de piață pentru a cunoaște așteptările și intențiile alegătorilor. Astfel, se creează strategii în comunicarea electorală în care primordiale sunt propagarea mesajelor politice prin diferite canale și suporturi media.

„Winter is coming” cu noile alegeri

Sedra Advertising îți oferă tot ceea ce ai nevoie pentru ca strategia ta de marketing să fie una reușită. Banner outdoor, mesh sau panouri backlit, sunt doar câteva produse pe care le furnizăm dintr-o gamă variată de elemente outdoor.

Bannerul outdoor este folosit de cele mai multe ori pentru a prezenta reclame sau pentru a face vizibil un brand. Pe lângă aceste utilizări, bannerul a devenit și un instrument de promovare în campaniile electorale. Acest produs este preferat datorită rezistenței și durabilității sale în timp. Bannerul este imprimat cu cerneală ecosolvent, ceea ce îi conferă rezistență la decolorare și intemperii, la raze UV și zgârieturi. Fiind cel mai ușor de manevrat produs din marea familie a printurilor outdoor, bannerul poate fi amplasat oridunde doriți cu ajutorul capselor montate pe material.

O altă alternativă de aplicație outdoor este mesh-ul. În cazul în care sunteți interesat de un print de dimensiune mare sau foarte mare, mesh-ul este răspunsul cerințelor dumneavoastră. Produsul este confecționat dintr-o țesătură de poliester acoperită cu un strat de PVC alb pe ambele părți. Aceste printuri stradale prezintă perforații obținute odată cu turnarea materialului. Ele permit vântului să treacă prin ele, fără a deteriora printul. Din cauza perforațiilor din material, calitatea imginii imprimate nu este foarte bună când este privit de la distanțe mici. De aceea, mesh-ul este ideal pentru promovarea publicității de mari dimensiuni.

Probabil cel mai inovativ element din această categorie este backlitul și principiul pe care acesta funcționează. Backlitul este în sine un print pe polipropilenă, montat într-o casetă publicitară. Așa cum reiese și din numele produsului, materialul trebuie luminat din spate. Acest lucru crește vizibilitatea printului și captează atenția trecătorilor.

Scopul acestor produse outdoor este de a transmite mesaje într-un mod atractiv către clienți, iar în acest caz, către viitori alegători. Printul outdoor asigură impact vizual mai ales dacă sunt amplasate strategic și montate în locuri aglomerate. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, contactați-ne pe seadra@office.ro. De asemenea, mai multe informații puteți afla intrând pe site-ul nostru www.banner-rollup.ro

Domenii: Afaceri, New Media, Media

Sedra-XP Advertising

Cu o experiență de peste 5 ani pe piața de profil, www.exposystem.ro colaborează cu agenții de publicitate și companii cunoscute. Noi oferim o gamă completă de sisteme expoziționale și produse...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!