Povestea unui magazin online de succes – Liloo.ro

Publicat pe 28 Mai 2018
In societatea contemporana, industria confectiilor pentru copii cunoaste o expansiune fulminanta. Din ce in ce mai multe branduri isi fac debutul in acest domeniu, dorind sa cunoasca succesul si sa se diferentieze de concurenta.

In momentul de fata, pe piata autohtona, putem vorbi de un numar care se apropie de 1000 de business-uri inregistrate in acest domeniu. 

Asadar, intr-o piata atat de competitiva, principalul obiectiv al unui brand este sa supravietuiasca si abia apoi, sa faca profit.

Iata ca in acest peisaj aproape de suprasaturatie, cand nimeni nu mai ofera vreo sansa de reusita unui nou business, un brand local a reusit sa isi creeze o clientela loiala numeroasa, sa se diferentieze de competitori si, mai ales, sa aiba o cifra de afaceri de 400.000 Lei in anul 2017.

Alex Onciu, un antreprenor din judetul Prahova, a infiintat in urma cu cinci ani un business cu haine pentru copii si anume, magazinul online Liloo.ro. Nascut din dorinta de a oferi articole vestimentare de calitate superioara la cel mai bun raport calitate-pret, brandul Liloo a cunoscut o crestere semnificativa in ultimii 2 ani.

Cu o capacitate de productie de aproximativ 800 de produse pe zi, se preconizeaza ca in anul 2018 brandul Liloo va ajunge la o cifra de afaceri de 750.000 Lei, o crestere cu aproape 50% fata de anul trecut.

Cui se adreseaza brandul Liloo?

Liloo este un brand care se adreseaza tuturor celor care doresc sa achizitioneze haine pentru bebelusi si copii cu varste cuprinse intre 0 si 12 ani.

Care sunt cele mai populare produse ale brandului Liloo?

Magazinul online Liloo.ro inregistreaza aproximativ 600 de comenzi pe luna, fiecare comanda avand o valoare medie de 130-140 de lei. Printre articolele cele mai populare in randul clientilor acestui magazin se numara: body-urile, salopetele si scutecele de finet.

Cu ce se diferentiaza acest brand de competitorii sai?

Printre factorii decisivi care au contribuit la succesul magazinului online Liloo se numara:

- materialele de calitate folosite: in productia hainelor marca Liloo se folosesc doar fibre naturale de cea mai buna calitate, cum ar fi bumbacul 100% natural. Aceste tipuri de tesaturi sunt extrem de cautate la ora actuala in Romania, datorita faptului ca au numeroase beneficii pentru sanatatea celor mici.

- grija la detalii si la normele de siguranta in vigoare: Liloo este un magazin online care produce chiar aici in Romania haine pentru copii, folosind doar materiale naturale de calitate, respectand cele mai riguroase norme de siguranta in vigoare.

- raportul calitate-pret foarte bun: Avand in vedere calitatea superioara a materialelor folosite si a preturilor accesibile practicate de catre cei de la Liloo, putem afirma, fara doar si poate, ca raportul calitate-pret este unul foarte bun.

- transport gratuit la o anumita valoare a comenzii: avand in vedere multitudinea de magazine online care comercializeaza haine pentru copii, site-ul Liloo.ro a castigat teren in fata altor competitori prin faptul ca ofera produse calitative, dar si transport gratuit la comenzi de peste 100 Lei.

Din punct de vedere al planurilor de viitor ce vizeaza brandul Liloo, diversificarea gamei de produse, eficientizarea procesului de productie si patrunderea pe un nou segment de piata se numara printre proiectele prioritare.

„Pe termen mediu, ne intereseaza diversificarea gamei de produse. Pe termen lung, ne propunem eficientizarea procesului de productie, dar si patrunderea pe un nou segment de piata, prin introducerea unui nou brand dedicat produselor premium, materiale bio, design select si modele in serie limitata“, a explicat Alex Onciu, owner Liloo.ro.


Adserving iAgency.ro SRL

iAgency este o agentie interactiva, specializata în servicii de SEO, Web Design si Social Media. Misiunea agentiei este de a oferi servicii creative de marketing online care sa aduca rezultate...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!