Prezenţa în mediul online a afacerii tale: opţională sau obligatorie?

Publicat pe 30 Octombrie 2017
Afacerile în mediul online au cunoscut o evoluţie accelerată, iar resursele care susţin această dezvoltare au căpătat o importanţă majoră.

Schimbarea la nivelul cumpărătorilor

Prezenţa afacerilor în mediul online este mai mult decât necesară, fapt confirmat şi de numeroase studii din ultimii 5 ani. Acest fapt se datorează schimbărilor la nivelul comportamentului de cumpărare al oamenilor, prin interacţiunea cu internetul. Atât pentru produse, cât şi pentru servicii, se remarcă tendinţa ca tot mai mulţi oameni să se documenteze online înainte de a cumpăra, pentru a găsi cel mai bun raport calitate preţ, dar şi pentru a economisi timp. Din aceleaşi motive, şapte din zece persoane declară că deciziile de cumpărare le sunt influenţate de review-urile pe care le găsesc pe internet. Astfel, afacerile care nu sunt online nici măcar nu sunt luate în considerare.

Fie că afacerea ta presupune vânzarea de produse sau de servicii, că are acoperire locală sau naţională, această are nevoie de un site. 

Găzduirea web reprezintă fundaţia afacerii tale on-line

Pentru că site-ul să rămână relevant în mediul online, este nevoie că acesta să se încarce instant şi să fie activ 24/7. În primul rând, un site înseamnă găzduire web, oferită de o companie care va găzdui fişierele site-ului pe serverele proprii, livrându-le către browserele cititorilor sau clienţilor tăi. Serviciile de găzduire web presupun diferite pachete care includ resurse pentru transferuri de date, stocare, email etc. Astfel, alegerea unui furnizor de gazduire web cu servicii calitative te poate scuti de multe probleme.

Dacă vei avea curiozitatea de a te informa pe cont propriu, vei descoperi că există mai multe tipuri de găzduire web, cu specificaţii tehnice şi beneficii diferite, cum ar fi servere shared, servere dedicate sau de tip VPS (Virtual Private Server).

Care sunt cele mai importante aspecte pe care ar trebui să le ai în vedere atunci când iţi alegi furnizorulul de găzduire web?

I. Fiabilitate

Furnizorul de găzduire web trebuie să se asigure că este pregătit pentru orice situaţie. Asta înseamnă backup, redundanţă, dar şi o sursă alternativă de curent, pentru a preveni orice problemă. Utilizând un server puternic şi o conexiune stabilă la internet, furnizorul trebuie să poată să îţi garanteze că site-ul tău va fi activ cel puţin 99,9% din timp.

II. Operativitate

Problemele de găzduire web pot apărea spontan şi necesită un răspuns rapid, deoarece fiecare minut în care site-ul e indisponibil înseamnă bani pierduţi, întrucât oricine caută afacerea ta se va reorienta către competiţie. Viteză de răspuns şi disponibilitatea echipei de suport tehnic ar trebui să fie unele dintre criteriile principale de alegere a furnizorului de găzduire web. 

III. Flexibiltate

Furnizorul de găzduire (hosting) web trebuie să aibă un flux fluid de lucru în cadrul companiei, astfel încât serviciul să fie activ imediat după ce efectuezi plata. De asemenea, dacă doreşti să operezi schimbări în ceea ce priveşte specificaţiile pachetului achiziţionat, acestea ar trebui să se realizeze simplu şi rapid.

Ce este de făcut?

Dacă eşti nehotărât în privinţa tipului de hosting care îţi este necesar, stabileşte-ţi nevoile şi obiectivele, iar apoi contează pe unul din reprezentaţii nxtHost pentru a te consilia în alegerea soluţiei optime pentru afacerea ta.

„Pentru a lua cea mai bună decizie, este foarte important să puneţi toate întrebările, pentru a înţelege serviciul pe care îl cumpăraţi”- acesta este sfatul specialiştilor de la nxtHost, o companie care furnizează soluţii de găzduire web pentru sectorul business.


NXTSERVERS SRL

Compania ofera o gama variata de servicii pornind de la pachete de gazduire web pentru website-uri mici, mijlocii sau mari pana la solutii complexe si complet configurate pentru stocarea si...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →