Program CRM pentru cresterea profitabilitatii companiei

Publicat pe 12 August 2016
Orice companie care relationeaza cu clientii si administreaza informatii cu privire la acestia are nevoie de un program CRM specializat, pentru centralizarea comunicarii zilnice, a task-urilor sau a intalnirilor cu echipa de sales, cu oportunitatile si clientii prospecti, pentru optimizarea intregului proces de vanzari.

Solutia este un program CRM, realizat de TotalSoft, care are la baza tehnologia Microsoft Dynamics CRM si care unifica informatiile legate de partenerii unei companii, prin interconectarea departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti.

Un program CRM (Customer Relationship Management), dezvoltat de TotalSoft, are ca avantaj faptul ca ajuta echipa de vanzari sa isi desfasoare activitatea mai eficient, obtinand o rata de conversie a lead-urilor in clienti mai mare si, totodata, fidelizandu-i pe cei existenti. 

Apoi, informatiile despre interactiunile companiei cu acestia sunt stocate intr-o baza de data unica, disponibila instant, de oriunde. Spre exemplu, daca in cazul unei companii de mici dimensiuni, activitatea este structurata in fisiere Excel, Google Docs sau alte programe de calcul tabelar, in cazul unei companii mari, cu multi clienti si prospecti, si care ofera o gama diversificata de produse si servicii, este nevoie de un program CRM, care sa structureze numarul mare de informatii. 

Cum ajuta o companie implementarea unui program CRM 

In primul rand, organizeaza informatiile de baza despre clientii companiei (cu nume, adrese, CUI, produse achizitionate, facturi, plati, persoane de contact) si inregistreaza interactiunile acesteia cu clientii.

In cazul unei companii de mari dimensiuni, in care angajatii interactioneaza cu un client prin telefon, e-mail sau Social Media, asteptarile celui din urma sunt acelea ca, in momentul comunicarii, reprezentantul companiei sa fie la curent cu ce s-a stabilit anterior.

Care sunt departamentele pentru care implementarea unui program CRM este o necesitate 

Un program CRM sustine activitatea departamentului de vanzari prin faptul ca ajuta angajatii sa vanda mai mult, sa inchida procesul de vanzare mai repede si sa identifice mult mai usor oportunitatile de cross-sell si up-sell. Astfel, agentii de sales pot defini fluxurile de vanzari, pot vedea instant rapoarte despre conturile gestionate si isi pot atinge mai repede targetul. Programul CRM este indispensabil si in planificarea întalnirilor cu clientii, in crearea si monitorizarea ofertelor de pret.

Departamentul de marketing. Foloseste un program CRM pentru segmentarea bazei de date si adaptarea mesajelor in functie de industria in care activeaza clientii, cifra lor de afaceri sau produsele cumparate. In plus, implementarea acestui soft asigura si o mai buna colaborare intre departamentul de marketing si cel de vanzari.

Departamentul de Customer Service. Programul CRM creat de TotalSoft ajuta la eficientizarea activitatii acestui departament, avand toate informatiile necesare despre un client, intr-o singura baza, pentru a-si programa serviciile și resursele companiei într-un mod optim.

Top management. Managerii pot extrage rapoarte de vanzari, pot monitoriza KPI pentru departamentele pe care le conduc sau pentru alte departamente. Mai mult, pot realiza prognoze de venituri, in functie de informatiile introduse in programul CRM de echipa de vanzari.

Pentru mai multe informatii, te asteptam pe site-ul Charisma. 

Domenii: IT

Adserving iAgency.ro SRL

iAgency este o agentie interactiva, specializata în servicii de SEO, Web Design si Social Media. Misiunea agentiei este de a oferi servicii creative de marketing online care sa aduca rezultate...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →