Progresiv Awards a desemnat finalistii editiei 2019

Publicat pe 13 Februarie 2019
Dupa o analiza atenta a circa 300 de inscrieri stranse din piata, juriul Progresiv Awards a desemnat finalistii editiei 2019, pe cele 9 categorii anuntate.

 Pe lista scurta au intrat atat companii mari din piata, cat si businessuri antreprenoriale:

Best International Retailer: Carrefour, Kaufland, Lidl, Mega Image, Profi Rom Food;

Best Local Retailer: Annabella, CBA Nord-Vest, Diana, Paco Supermarkets, Sergiana;

Best FMCG Supplier:Coca-Cola HBC Romania, PepsiCo Romania, Farmec S.A., Unilever South Central Europe, Ursus Breweries;

Best New Food Product: Apa Aqua Carpatica Kids (Valvis Holding), Batonul de ciocolata Dare (Eti European Food Industries S.A.), Ceaiul ready-to-drink Fuzetea (Coca-Cola HBC Romania), Limonada efervescenta Lemon Lemon (PepsiCo Romania), Berea Ursus Retro (Ursus Breweries);

Best New Non-Food Product: Gama de produse pentru ingrijirea tenului Aslavital Mineralactiv (Farmec S.A.), Odorizantul de toaleta Bref Perfume Switch (Henkel), Omo Trio Capsule (Unilever), Pampers Pure ( P&G), Parodontax Complete Protection Extra Fresh (GSK),

Best Shopper Activation: Connect by Mega Image (lansarea cardului de loialitate), Heidi The Good Mood Box,

Recolta Urbana (Heineken, cu brandurile Strongbow, Cidru Mandru, Old Mout), Rexona ”5.000 de pasi pe zi” – Unilever, “Castiga premiile Ursus pentru cele mai tari petreceri” – Ursus Breweries

Best CSR Campaign:

  • In stare de bine – Kaufland

  • La TINEri este puterea - Coca-Cola HBC Romania
  • Siguranta prin educatie pentru nutritie si sanatate – Carrefour si Salvati Copiii
  • Teach for Romania – Lidl Romania
  • Te racoresti si reimpaduresti – Bergenbier

Best Start-up

  • Bacania Magica
  • Clatette 
  • Epiceria Nasul Rosu
  • Laptaria cu Caimac
  • The Beer Institute

Best Manager of the Year

  • Catalin Samara – COO Carrefour Romania
  • James Simmons - CEO Unilever SCE
  • Jean Valvis – Presedinte Valvis Holding
  •  Marco Hoessl – CEO Kaufland Romania
  •  Mircea Turdean – Director General Farmec Cluj-Napoca

*Listarea finalistilor este alfabetica.

Pe 18 februarie, Progresiv Awards va da start campaniei de votare, in care juriul este format din manageri din retail & FMCG. Acestia sunt invitati sa-si exprime opiniile si sa-si sustina partenerii de business cu care au avut cea mai buna colaborare in 2018.

Cine si cum voteaza

Castigatorii vor fi alesi in urma unui proces de vot incrucisat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Castigatorii premiilor “Best Start-up in retail & FMCG”, “Best Shopper Activation”, “Best CSR Campaign” si "Best Manager of the Year" sunt alesi de catre intreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la cele 9 categorii din competitie vor primi formulare de vot personalizate, astfel incat sa nu existe posibilitatea de a-si vota propriul proiect/companie.

Incepand cu data de 18 februarie 2018, vor fi invitati sa voteze castigatorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesionisti din piata de retail & FMCG. in aceasta etapa, Progresiv va trimite prin email, catre fiecare dintre profesionistii selectati din baza de date Progresiv, un link unic de accesare a formularului de votare. Linkurile unice garanteaza faptul ca o persoana poate vota o singura data.

Etapa de votare se incheie in data de 14 martie 2019, chiar in ziua decernarii premiilor. Castigatorii editiei curente vor fi anuntati in cadrul Galei Progresiv Awards 2019, pe 14 martie, la Casino Sinaia. Gala va fi integrata in programul Conferintei Progresiv din Sinaia, editia a 19-a, desfasurate intre 13-15 martie 2019.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorinta de a evidentia oamenii, organizatiile, brandurile si proiectele de succes din piata FMCG care seteaza trenduri si contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum si rolul parteneriatelor puternice intre retaileri si furnizori. 

Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent si obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesati Regulamentul competitiei, disponibil pe www.progresivawards.ro.

Pentru editia din acest an, juriul Progresiv Awards are in componenta sa 11 persoane, selectate de Progresiv din randul expertilor de top din research, consultanta si servicii in retail:

  • ALINA STEPAN - Cluster Head, Ipsos South-East Europe​
  • ​OANA MATEI - Retailer Services Manager, Nielsen Romania
  • ROMINA ARDELEAN - Consultant, Consumer Panel Services, GfK Romania
  • SZBOLCS NEMES - Principal Roland Berger Romania
  • MIHAI BONCA – Fondatorul Brand Architects
  • ​DRAGOs TUta - Consultant CSR si fondatorul The CSR Agency
  • ​CATALINA ALDEA - Consultant & Managing Partner, Aldea Consulting Vision
  • ​ANDREEA MIHAI - Marketing & E-commerce Director, Leroy Merlin Romania
  • ​ANDREEA FODOR - Commercial Director, Markant Romania
  • ​​ALINA DRAGOMIR - Editor Coordonator Progresiv
  • ​MIHAELA POPESCU – Editor-in-Chief Progresiv

Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piata Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul si identitatea vizuala este Inoveo.

Trofeele Progresiv Awards sunt adevarate opere de arta suflate manual de artistul sticlar Ioana Stelea.

Informatii complete si actualizate in timp real sunt disponibile pe www.progresivawards.ro.

Progresiv este prima si cea mai influenta revista business-to-business ce se adreseaza profesionistilor din retail si FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel national si este auditata BRAT. www.revistaprogresiv.ro Mai multe informatii se pot obtine la tel.: +4 021 315 90 31, Mobil: 0722 168 950, E-mail: mihaela.neagu@cmgromania.ro

Persoana de contact: Mihaela Neagu, Marketing & Customer Manager, Trade Media Solutions.

Domenii: Afaceri

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →