Promovare online pe baza comunicatelor de presa

Publicat pe 22 Iulie 2019
Indiferent de domeniul in care activezi cu business-ul tau si indiferent de dimensiunea afacerii tale, promovarea este obligatorie daca vrei sa ai vizibilitate si notorietate in randul potentialilor clienti. In ziua de astazi, pentru orice afacere, prezenta in mediul online prin intermediul diverselor metode de promovare este absolut obligatorie.

Nu mai este nicidecum suficient sa investesti in reclame stradale, reclame TV sau pliante. Daca vrei sa ajungi intr-un timp cat mai rapid si la un numar cat mai mare de potentiali clienti, atunci trebuie sa alegi promovare online pentru brand-ul tau.Una dintre metodele cele mai eficiente si apreciate de agentiile de marketing pentru promovare online este cea bazata pe comunicate de presa.

Doua vorbe despre comunicatele de presa 

Atunci cand vorbim despre comunicate de presa ne referim la acele materiale care prezinta un mesaj sau informatii cu un grad ridicat de utilitate pentru cititori sub forma unor stiri. Altfel spus, reclama pentru un brand, produs ori serviciu este „imbracata” frumos intr-un material informativ care descrie produsul ori serviciul oferit de afacerea ta si care puncteaza beneficiile de care orice persoana care alege sa plateasca pentru produsul ori serviciul respectiv se poate bucura in momentul in care opteaza sa devina client.

In cadrul acestor comunicate de presa este inserat un link catre website-ul brand-ului tau. In acest mod potentialii clienti ajung pe site-ul afacerii tale, iar website-ul tau creste in importanta in randul motoarelor de cautare.

Cand este indicat sa postezi un comunicat de presa? 

Acum ca am vazut despre ce este vorba atunci cand vorbim despre o campanie de promovare online prin intermediul comunicatelor de presa, este important sa aflam care sunt cele mai oportune momente de a posta aceste materiale publicitare in mediul online. Avand in vedere ca in fiecare an exista cateva perioade in care lumea este mai dispusa sa plateasca anumite produse ori servicii este indicat sa tii cont de aceste perioade.

Daca de exemplu oferi servicii in domeniul turistic este indicat sa postezi comunicate de presa inainte de perioadele de vacante sau chiar in timpul acestor perioade, asa cum sunt vacanta de vara sau perioada vacantelor de iarna. Pe de alta parte, daca oferi produse de infrumsetare, atunci te poti gandi sa postezi comunicate de presa mai ales in perioada lunilor februarie si martie, dar si in perioadele de vacanta. Pe de alta parte, sunt domenii de activitate unde postarea periodica a comunicatelor de presa poate fi cea mai eficienta solutie.

Unde se posteaza comunicatele de presa? 

Materialele de promovare online sub forma comunicatelor de presa sunt postate pe diverse site-uri, reviste online sau bloguri.Exista site-uri specializate in postarea de comunicate de presa, asa cum este si Obiectiv de Vaslui. Accesand www.obiectivdevaslui.ro vei remarca aria foarte larga de domenii pentru care poti posta un comunicat de presa pe site-ul Obiectiv de Vaslui. Fiind un site cu un trafic in crestere si cu autoritate in randul motoarelor de cautare, site-ul Obiectiv de Vaslui poate fi alegerea ideala pentru postarea comunicatelor de presa.

Domenii: New Media, IT, Media

ATELIERUL DE CREATII DIGITALE SRL

Noi cei de la Atelierul de Creatii Digitale ne consideram o agentie de publicitate inovativa, care doreste a oferii clientilor o experienta cat mai completa din punct de vedere al serviciilor....

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!