Publicitatea online: cateva statistici interesante si motive pentru care ar trebui sa investesti in online marketing

Publicat pe 25 Ianuarie 2019
Şi tu te numeri printre afacerile care încă nu îşi fac promovarea online? Trebuie să îţi schimbi decizia cât mai repede, deoarece 89% dintre clienţii tăi deja se află în lumea digitală, în timp ce doar 66% dintre afaceri optează pentru promovarea plătita pe Internet. Suprprinzător, nu?

Însă de ce ar trebui să îţi faci promovarea pe Internet? Am conceput acest articol pentru a-ţi prezenta argumentele pentru care şi tu ar trebui să fii prezent în mediile frecventate de clienţi sau potenţialii clienţi.

Cele mai multe dintre afaceri realizează un profit de 10 RON pentru o investiţie de 5 RON, prin intermediul polatformei Google Ads. Ce înseamnă acest lucru? Profit dublu! Imaginează-ţi posibilităţile atunci când vine vorba despre cifre mult mai mari!  

Din zece utilizatori ai reţelelor de socializare, patru dintre ei îşi urmăresc brandurile preferate. De ce nu te poţi număra chiar tu printre aceste branduri preferate? Folosind o strategie de marketing corectă şi personalizându-ţi afacerea, clienţii şi potenţialii clienţi au şanse mult mai mari de a interacţiona cu produsul sau serviciul.

70% din timpul petrecut pe Internet, se realizează prin Intemediul telefoanelor mobile. Putem spune că este o schimbare majoră, în comparaţie cu anii anteriori, când acest procent ajungea doar la 30%.

Ba chiar mai mult, telefoanele mobile sunt mediul prin care se realizează jumătate din publicitatea online. Noi spunem că este o oportunitate fantastică pentru advertiseri, însă acest lucru cere de la sine o optimizare constantă a experienţei utilizatorilor.

Încă nu te-am convins de ritmul alert în care se dezvoltă promovarea online? Ei bine, ce ai spune dacă ai afla că 95% veniturile realizate de Google provin din reclamele plătite? Este vorba despre o proporţie uriaşă, ştim!

Eşti puţin reticent atunci când vine vorba despre reţelele de socializare? Fii fără grijă, în urma sondajelor, a reieşit că 72% dintre consumatori preferă ca brandurile lor preferate să îşi anunţe reducerile şi ofertele prin intermediul reţelelor de socializare! De ce? Este vorba despre mediul în care aceştia petrec cel mai mult timp! Oamenii îşi doresc confort şi eficienţă!

Dacă proporţia de mai sus nu te-a surprins, află că mai mult de jumătate dintre utilizatorii Facebook au luat decizia de a cumpăra un produs sau serviciu, după ce au văzut un videoclip cu scop de promovare.

,,Da… dar ce spuneţi despre extensiile de blocare a reclamelor?”

Află că doar 22% dintre cei care au o extensie activă pe un device desktop, le au active şi pe dispozitivele mobile. Din nou, aceasta este o oportunitate pe care nu trebuie să o ratezi!

Încă mai crezi că oamenii utilizează Facebook doar în scop recreativ? În urma unor sondaje, s-a demonstrat 74% dintre utilizatori au declarat că folosesc această reţea de socializare în scop profesional. Restul utilizatorilor caută conţinut interesant, amzuant sau care să îi inspire.

Dar ce se aude despre previziunile din viitor? Se prevede că marketingul bazat pe influenceri va lua o amploare semnificativă, astfel încât majoritatea agenţilor de promovare îl vor implementa în strategie .

,,Ok, am luat decizia sa investesc în promovarea online, de unde să încep?”

Până în momentul actual, Google şi Facebook deţin cele mai mari sume investite în promovarea online.

Dacă aceste cifre nu te-au convins, iată alte câteva argumente pentru a face tranziţia de la promovarea offline la cea online:

Promovarea online se face la un cost mai mic şi într-un mod eficient, iar rezultatele pot fi măsurate cu uşurinţă, în timp real.

Prin intermediul acesteia, îţi vei creşte vizibilitatea brandului într-un mod simţitor. Rularea de reclame asupra audienţei potrivite, poate face minuni atunci când vine vorba despre marketingul online.

Comunicarea cu potenţialii consumatori se poate face mult mai rapid, prin urmare poţi menţinte o interacţiune directă şi personalizată cu aceştia.

Poţi opta pentru livrarea reclamelor către audienţa potrivită specificului afacerii tale. Tot ce trebuie să faci este să cercetezi piaţa şi apoi să testezi. Nu uita, în marketing este vorba despre testare!

Concurenţa ta se află deja în mediu virtual. Studiază-le strategia, ce anume îi face autentici, ce ton folosesc în transmiterea mesajelor, care este specificul postărilor şi ce tip de fani atrag? Întreabă-te ce poţi face mai bine decât aceştia şi pune ideile în aplicare!

Prin intermediul promovării online poţi apela la testarea segmentată. Probabil că te întrebi ce înseamnă testarea segmentată. Prin intermediul acesteia, poţi testa reclame pe diferite audienţe, având un buget împărţit pentru fiecare în parte, cu scopul de a extrage setul cu cele mai bune rezultate.

Acestea fiind spuse, ne mai rămâne o singură întrebare: ce anume te împiedică să faci pasul care îţi poate duce afacerea la un alt nivel? Experimentează cât mai multe variante de promovare online şi alege-o pe care care ţi se potriveşte cel mai bine afacerii tale!  

Domenii: IT

NETPRO OPTIM AGENCY SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →