Rețelele de socializare explicate, un ghid complet, la Act și Politon

Publicat pe 27 Septembrie 2016
Această carte este adresată profesioniștilor din vânzări sau marketing, antreprenorilor sau chiar directorilor de marketing, fără a-i omite pe cei neinițiați încă în lumea social media marketing. Scopul cărții este de a le servi drept ghid în multitudinea de platforme și rețele sociale pentru ca, ulterior, să ia cele mai bune decizii de marketing pentru interesele și organizațiile lor.

Scrisă într-o manieră simplă, dar în același timp comprehensivă, cartea este structurată în patru secțiuni interconectate, care vor explica în ce măsură pot contribui rețelele sociale la dezvoltarea companiilor, precum și care este comportamentul ideal de urmat al afacerilor în online.

Prima secțiune tratează conceptele fundamentale ale modului în care funcționează social media în orice organizație și pe orice platformă online, adică bazele marketingului pe rețelele de socializare. Secțiunea 2 oferă răspuns la întrebări frecvente de genul cum pot fi măsurate acțiunile de social media marketing, dacă acestea sunt utile și relevante nișei de business, care este bugetul potrivit de investit în acest tip de acțiuni, cum se gestionează comentariile negative și situațiile de criză.

Secțiunile 3 și 4 oferă informații mai aplicate, prima ilustrând cum funcționează conceptele explicate anterior. Este prezentat studiul de caz al unei companii americane din segmentul B2B care, prin intermediul unei strategii de vânzări canalizată pe conținut în rețelele de socializare, a reușit să-și vândă serviciile mult mai bine, triplându-și cifra de afaceri în cursul unui an. În ultima secțiune, autorul realizează un glosar al tuturor rețelelor de socializare cu istoric, cum funcționează și ce oportunități de business aduc.

Rețelele de socializare explicate a fost cea mai bine vândută carte despre social media în anul 2014 pe site-ul Amazon. Cartea este disponibilă la editura Act și Politon în format tipărit, audiobook (CD & Mp3) și E-book.

Despre Act și Politon

Editura ACT și Politon lansează și promovează cărți și audiobook-uri de dezvoltare personală, meditație, spiritualitate și business recunoscute la nivel internațional. Printre autorii publicați se numără Anthony Robbins, Dr. Wayne Dyer, Jack Canfield, Larry Winget, Marianne Williamson, James Altucher și alte nume arhicunoscute la nivel global. Editura ACT și Politon și-a început activitatea în 2014, oferind pasionaților cărți tipărite și audiobook-uri de cea mai bună calitate, lansând totodată și cele mai mari cărți audio în limba română.


ACT SI POLITON SRL

Editura ACT și Politon și-a propus să aducă iubitorilor de carte din România o nouă modalitate de se bucura de opere de succes, și anume: prin intermediul audiobookurilor. Astfel, fie că sunteți la...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →