Reteta unui blog de succes – pasi de urmat !

Publicat pe 10 Octombrie 2017
Cine folosește bloguri de afaceri?

Utilizarea blogurilor de afaceri crește rapid, în conformitate cu utilizarea sporită a social media de către mediul de afaceri. 

Această utilizare sporită a blogurilor și a mass-mediei sociale reflectă creșterea puternică și continuă a social media ca mijloc de comunicare important în întreaga comunitate.

Afaceri care folosesc bloguri 

Firmele care utilizează bloguri variază de la corporații mari precum la întreprinderi mici precum restaurante și fotografi profesioniști.

Întreprinderile care pot beneficia de un blog de afaceri pot: 

-avea un plan de afaceri care recunoaște social media drept un canal de marketing cheie

-vizați clienții care utilizează medii sociale

-să recunoască valoarea recomandărilor pe rețelele sociale

-au produse sau servicii dinamice, astfel că au adesea știri de împărtășire - cum ar fi elemente de meniu noi, produse noi, informații noi sau oferte speciale regulate

-să dezvolte relații cu clienții lor în timp, mai degrabă decât doar tranzacții unice

-au o "personalitate", precum și o marcă

-au personal care este entuziasmat de mediile sociale.

Oamenii care citesc blogurile

Raportul mass-media Social Media din 2016 a constatat că 60% dintre toți utilizatorii de internet citesc recenzii online sau bloguri - cu cei mai în vârstă de 40-49 ani. În medie, oamenii se așteaptă să citească până la 5 recenzii înainte de a lua o decizie de cumpărare.

Comentariile cititorilor pe bloguri, în special despre experiențele clienților, joacă un rol vital în influențarea cumpărătorilor. 

Persoanele care folosesc medii sociale folosesc de asemenea rețelele lor pentru a afla despre:

îmbrăcăminte și modă - 35%

produse electrice - 45%

mobilier și articole de uz casnic - 38%

calculatoare și hardware - 28%

muzica - 25%

software - 16%

jocuri - 20%

cosmetice, frumusețe și parfumuri - 22%.

Gestionarea comentariilor de pe blog și a feedback-ului 

În timp ce un blog de afaceri oferă numeroase beneficii și oportunități pentru companii, există, de asemenea, limitări și riscuri.

O caracteristică cheie a blogului de succes este abilitatea de a genera conversații online unde cititorii și clienții pot lăsa comentarii cu privire la postarea dvs. și pot răspunde la alte comentarii.

Deși feedback-ul real nu poate fi întotdeauna pozitiv, există și posibilitatea unui comportament inadecvat, care poate include:

atacuri personale asupra unui alt comentator (uneori cunoscut sub numele de flaming)

comentariile automate sau direcționate care nu sunt autentice și care urmăresc să promoveze site-uri web sau servicii fără legătură, frauduloase sau rău-intenționate (cunoscute sub numele de spam)

comentatorii care încearcă în mod deliberat să creeze controverse sau să-și deturneze conversațiile făcând declarații antagonice (adesea numite troluri)

Un astfel de comportament poate crea reacții negative între cititorii autentici și clienții potențiali și necesită acțiuni prompte pentru a vă proteja profilul și reputația de afaceri.

Stabiliți politici pentru un comportament acceptabil 

Gestionarea conversațiilor, comentariilor și interacțiunilor online începe cu stabilirea unor politici clare de moderare a conținutului, inclusiv a unor definiții clare privind comportamentul acceptabil și ceea ce nu este acceptabil.

Legăturile la aceste politici și definiții ar trebui să fie evidențiate pe pagina de blog și / sau comentarii și să formeze baza acțiunilor pentru a gestiona orice comportament online necorespunzător.

Folosirea unui moderator 

Un moderator este o persoană care monitorizează și gestionează schimburile online și este prima linie de răspuns dacă apare un comportament inadecvat într-o conversație online.

Într-o întreprindere mică, moderatorul este adesea scriitorul de bloguri, dar întreprinderile mai mari pot avea persoane specifice responsabile de această sarcină.

Gestionarea comentariilor 

Ar trebui să exerciți doar dreptul dvs. la moderarea comentariilor în cazurile de comportament vădit necorespunzător, așa cum este definit de politica de moderare sau comportamentul care încalcă legea. Când primiți feedback veritabil sau comentarii cu privire la afacerea dvs. sau la postările dvs. de pe blog, trebuie să răspundeți corespunzător - de exemplu, dacă vă cereți scuze pentru o problemă și vă sfătuiți cum veți împiedica acest lucru din nou.

Domenii: IT

S.C. BLOOMBERG IT S.R.L

Noi cei de la Bloomberg IT ne consideram o agentie de publicitate inovativa, care doreste a oferii clientilor o experienta cat mai completa din punct de vedere al serviciilor. Scopul nostru este sa...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →