ROM colectează povești adevărate despre patriotism și creează Muzeul Tricolorului

Publicat pe 6 Noiembrie 2018
ROM colectează povești adevărate despre patriotism, pe care le va expune într-un loc creat special pentru asta: Muzeul Tricolorului. Realizat de către ROM, cu ocazia Centenarului, muzeul va fi deschis publicului în perioada 01-02 decembrie 2018, la Palatul Universului, sala Mezanin.

„De Centenar, povestea fiecăruia dintre noi capătă propriul glas. Poveștile despre patriotism, trăite pe viu sau transmise din generație în generație. Poveștile în care tricolorul este personaj principal. Toate colectate de ROM și ambalate cu grijă, în locul în care trecutul, prezentul și viitorul devin albastru, galben și roșu: Muzeul Tricolorului”, a declarat Diana Bârlan, Group Brand Manager, Kandia Dulce.

Poveștile, însoțite de o fotografie reprezentativă, pot fi înscrise pe www.doar-tricolor.ro până pe 16 noiembrie inclusiv. La finalul perioadei, trei artiști și reprezentanții Kandia România vor selecta 100 de povești și le vor face exponate, iar 3 dintre acestea vor prinde viață, în cele mai creative feluri: de la instalații artistice, la live acts.

ROM îndeamnă românii să își împărtășească poveștile adevărate despre tricolor și patriotism: poate fi strigătul de bucurie pe care doar medalia de aur de la Olimpiade îl aduce. Un maraton câștigat. Cucerirea vârfului Omu sau a altuia... mai înalt. Poveștile bunicilor despre război și eroism. Ziua în care ai decis că totuși nu pleci din țară. Un gând. O amintire. O speranță. Toate despre tricolor.

Astfel, ROM își propune să readucă steagul României în atenția românilor și îi îndeamnă pe aceștia să îl poarte cu mândrie în locurile și momentele semnificative pentru ei. Tricolorul devine astfel mai prezent în istorie ca oricând și se transformă din simbol în manifest, arborarea sa nemaifiind limitată la ziua de 01 decembrie.

Inițiativa face parte din campania „Pentru România, doar tricolor” și se desfășoară sub sloganul „ROM. Senzații tari. De Centenar”. Primul pas al campaniei a fost implementarea unui ambalaj special de Centenar, ROM devenind batonul care poartă #doartricolor.

Despre Autentic ROM

Din 1964 până astăzi, ROM a devenit o părticică din istoria românilor. A crescut alături de fiecare nouă generație, iar atunci când influențele străine au devenit irezistibile, și-a păstrat autenticitatea, provocându-i pe români să fie mândri de identitatea lor. ROM i-a unit pe români campanie cu campanie și le-a arătat cum, cu un strop de ironie și mult haz, putem lupta pentru valorile autentice românești care ne definesc.

Campaniile ROM au construit din micul baton o voce relevantă a noii generații, iar eforturile au fost apreciate și răsplătite cu o multitudine de premii locale și internaționale.

Mai multe informații despre brand sunt disponibile pe http://www.romautentic.ro/

Domenii: Retail, Media, Lifestyle

S.C. HEIST INDUSTRIES SRL

Heist Industries is a pioneer of Community Marketing, a new model of doing advertising, based on content, storytelling, real people and relevance.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →