S-a finalizat instalarea celui mai puternic acoperiș din Panouri Solare

Publicat pe 13 Octombrie 2020
Asigurând funcționarea tuturor clădirilor PVH Europe din Olanda, această realizare face parte din angajamentul PVH Corp. de a procura energia electrică 100% din surse regenerabile până în 2030.

PVH Europe, sediul global al lui Tommy Hilfiger și birourile europene ale lui Calvin Klein, ambele deținute de PVH Corp., anunță instalarea a ceea ce se crede că este cel mai puternic acoperiș solar din lume*, care funcționează în prezent la Depozitul și Centrul Logistic ale companiei, localizate în Venlo, Olanda. Construit din peste 48.000 de panouri solare, acoperișul solar acoperă amprenta electrică a Centrului, precum și furnizarea indirectă a 100% din energia necesară pentru desfășurarea activității în cadrul depozitelor, birourilor și magazinelor din Olanda prin intermediul rețelei publice de energie. Partenerul energetic al PVH Europe, Eneco, a certificat că toată energia necesară pentru alimentarea acestor clădiri este generată de noua instalație de pe acoperiș. Depozitul Venlo și Centrul de Logistică sunt deținute de Heylen Warehouses, o companie belgiană de logistică imobiliară, în asociere cu AG Real Estate, păstrând compania IZEN ca partener tehnic de instalare pentru acoperiș.

Această etapă marchează un alt pas în călătoria PVH de a procura energia electrică 100% din surse regenerabile pentru birourile, depozitele și magazinele sale și de a lucra spre o reducere cu 30% a emisiilor de carbon din lanțul de aprovizionare până în 2030. Acest lucru este legat de obiectivul calculat științific de PVH referitor la emisii, fiind aliniat la cel mai ambițios nivel de decarbonizare, stabilit în Acordul de la Paris. Este, de asemenea, una dintre prioritățile subliniate în strategia companiei de responsabilitate corporativă - Forward Fashion, care are ca scop reducerea impacturilor negative asupra mediului la zero, creșterea impacturilor pozitive de până 100% și îmbunătățirea celor peste 1 milion de vieți angrenate în lanțul valoric al companiei. 

Key Facts: 

• Depozitul Venlo este principalul centru de distribuție PVH Europa, acoperind 110.000 m2. 

• A obținut un calificativ de „Foarte bine” la testul de durabilitate BREEAM (Building Research Establishment Environment Assessment Method) .

• Cel mai puternic acoperiș solar din lume, cu o capacitate de a genera 18 MWp (maximum de megawat).

• Construit din peste 48.000 de panouri solare de înaltă performanță.

• Alimentează în întregime toate magazinele, depozitele și birourile deținute de PVH Europa în Olanda.

„Aceasta este o etapă incredibilă în activitatea depozitului și a centrului de logistică din Venlo și pentru călătoria de sustenabilitate desfășurată de PVH Europe”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe.

„Am participat la instalarea a ceea ce credem că este acum cel mai puternic acoperiș solar complet operațional din lume - un pas uriaș în angajamentul nostru de a alimenta cu energie electrică 100% regenerabilă până în 2030 și de a reduce emisiile lanțului de aprovizionare cu 30% până în 2030. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără o echipă incredibilă formată din asociați PVH, care sunt extrem de talentați, pasionați și devotați”, a mai spus acesta. 

În prezent, din cadrul depozitului și al centrului de logistică PVH Europe din Venlo, sunt distribuite zilnic până la 600.000 de produse TOMMY HILFIGER și CALVIN KLEIN la punctele de vânzare, inclusiv magazinele deținute și operate în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, și direct către clienți. Primirea calificativului BREEAM de „Foarte Bine” încorporează standarde exemplare pentru energie, apă, transport, materiale, deșeuri, poluare, ecologie, sănătate și bunăstare. Acest lucru se reflectă prin iluminarea eficientă din punct de vedere energetic a 100% din spațiu, utilizarea de 100% a ambalajelor certificate FSC (Forest Stewardship Council) și reciclarea de 100% a cartonului, plasticului și a materialelor imprimate. 

PVH este membru al RE100, o inițiativă corporativă privind energia regenerabilă condusă de Climate Group, și s-a angajat să producă 100% din energia electrică din surse regenerabile până în 2030. 

„Felicitări PVH pentru finalizarea acoperișului solar Venlo. Acesta este un alt pas interesant în munca lor globală și parteneriatul inițiat pentru atingerea obiectivului RE100 2025. Se ridică din nou ștacheta pentru surse regenerabile”, a declarat Sam Kimmins, CEO RE100 la Climate Group.

„Credem că clădirile destinate logisticii vor fi următoarea generație de centrale solare”, a declarat Philippe Deschilder, CEO Heylen Warehouses.

„Parteneriatul cu PVH Europe pentru proiectul acoperișului solar sprijină ambiția noastră de a investi în energie regenerabilă, creând valoare adăugată pentru clienții noștri, permițându-le să-și reducă amprenta de carbon”, a adăugat acesta.  

PVH este una dintre cele mai apreciate companii de modă și lifestyle din lume. Susține brand-uri care duc moda mai departe. Portofoliul său include brand-uri emblematice precum CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga, Geoffrey Beene, și True & Co. Comercializează o varietate de bunuri sub umbrela acestora și ale altor brand-uri cunoscute la nivel național și internațional, deținute și licențiate. PVH are peste 40.000 de asociați care operează în peste 40 de țări și are venituri anuale de 9,9 miliarde de dolari. Aceasta este Puterea lor. Aceasta este puterea PVH.

Pot fi urmăriți pe Facebook, Instagram, Twitter and LinkedIn.

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri. 

RE100 este o inițiativă globală care reunește cele mai influente companii din lume care-și asumă să folosească energie electrică 100% obținută din resurse regenerabile. Condus de Climate Group în parteneriat cu CDP, grupul are un venit total de peste 5,4 trilioane de dolari SUA și operează într-o gamă diversă de sectoare. Împreună, trimit un semnal puternic factorilor de decizie politică și investitorilor pentru a accelera tranziția către o economie curată.

* PVH definește „cel mai puternic acoperiș solar din lume” drept cel mai puternic acoperiș solar care este în prezent operațional și instalat pe o singură structură. 

Domenii: Retail

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →