S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România

Publicat pe 19 Iunie 2017
A 6-a ediție IAB MIXX Awards România – etapa locală a celei mai importante competiții de marketing digital și interactive a avut loc în seara de 15 iunie în cadrul ICEEFest România. IAB MIXX Awards România a premiat creativitatea și inovația campaniilor de digital care s-au remarcat anul acesta prin voci distincte în online-ul românesc.

Selectate și analizate de juriul competiției, format din profesioniști din România și coordonat de Ian Haworth – Executive Creative Director Wunderman UK, 12 agenții au ajuns pe shortlist-ul IAB MIXX Awards și 9 au primit trofeele care-au confirmat valoarea campaniilor create.

Premiul special al juriului, acordat de Gabriel Pătru, președintele IAB România, a mers anul acesta către RISE Project, platforma digitală de jurnalism de investigație care-a reușit să țină treaz spiritul civic cu cea mai mare responsabilitate, contribuind la calitatea comunicării mediului digital și la încurajarea conținutului de calitate.

Premiul Best Performance Campaign, acordat campaniilor cu obiectiv direct de generarea de răspunsuri directe, lead-uri sau campaniilor SEM a fost acordat agenției STARCOM pentru ”Jocurile Frumuseții”, campanie dezvoltată pentru brandul AVON. Un joc online cu 25 de probe a răsplătit iubitorii de beauty cu premii remarcabile și a creat o campanie de succes folosind un mix de medii digitale. Detalii.

Premiul Best Native Campaign, pentru campaniile ce valorifică conținutul online pe site-uri și platforme, folosindu-se de business entertainment pentru a stabili o relație autentică cu consumatorii a revenit agenției Kubis Interactive pentru campania 360 Salon, realizată pentru clientul URSUS, în colaborare cu grupul Sector 7.

La categoria Best Mobile Campaign a fost premiată agenția Digital Star pentru campania ”Timp împreună”, concepută pentru brandul Jacobs Kronung, ”primul website mobil în care nu trebuie să faci nimic”, o invitație online la a petrece mai mult timp offline.

Premiul Categoriei Best Content Marketing Project a mers către campania Future Chatbot realizată de MediaEDGECIAa pentru Vodafone, cu ocazia sărbătorii a 20 de ani de la intrarea companiei pe piața românească. Case-study.

Premiul Best Digital PR Campaign a fost acordat campaniei The First Theatre Play with an Audience dezvoltată de Golin & MullenLowe pentru VANILLA SKYPE (TOUR) & BRD Group Societe Generale, o campanie care a transformat experiența normală de a merge la teatru într-una exclusivă.

Premiul Categoriei Best Social Media Campaign a mers din nou la Golin & Mullen Lowe pentru campania Electric Castle Unofficial Partener care le-a oferit angajaților o zi liberă după unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din România.

Agenția ThinkDigital a luat premiul categoriei Best Interactive Experience pentru campania ”Turn up the volume of nature”, campanie dezvoltată pentru organizația WWF Europe.

Premiul cel mare al competiției IAB MIXX Awards, Grand Prix – Best Digital MIXX a fost acordat agenției Golin & MullenLowe pentru The First Theatre Play with an Audience, o campanie care a luat scor maxim la capitolul creativitate și inovație și care-a reușit să lege o relație cu totul specială cu consumatorii. “E o soluție originală la o problemă cu adevărat dificilă. Repoziționează teatrul în ochii unei audiențe neinteresate de subiect și foarte greu de atins. Creează dorință, provoacă publicul și generează o teamă constructivă de a nu fi exclus dintr-o comunitate cool. Folosirea unor figuri celebre, ca Marcel Iureș, este perfectă în acest caz, el fiind un icon cultural care-și joacă rolul impecabil. Toată campania face din mersul la teatrul un act valoros. E o premieră!”, explică Ian Haworth, președintele juriului.

Agențiile premiate în cadrul IAB MIXX Awards au primit un premiu oferit de filiala din România a reputatei rețele International Advertising Bureau, cu 44 de reprezentanțe în toată lumea. În plus, campaniile câștigătoare au acces la premiile IAB MIXX Awards Europe, decernate în fiecare an în cadrul festivalului european INTERACT – platforma anuală de întâlnire între cei mai importanți reprezentanți ai pieței de advertising și digital la nivel european.

Parteneri IAB MIXX Awards: ICEEFest, Belle Maison SPA, Douglas

Parteneri media: Pagina de Media, Wall-Street, IQAds, Ctrl-D

Despre MIXX Awards 

IAB MIXX Awards este o competiție internațională, care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online. Premiile MIXX Awards sunt organizate de reprezentanții locali ai IAB (Interactive Advertising Bureau) și au loc anual în țări precum SUA, Italia, Belgia, Turcia, Polonia, Serbia, Suedia, Rusia etc, fiind considerate pe plan international unele dintre cele mai importante distincții ale publicității online. Asociația IAB România derulează evenimentul IAB MIXX Awards începând cu anul 2012 - fiind singurul concurs din România derulat strict la nivel de industrie, fără scop comercial și având recunoaștere internațională. Structura și formatul evenimentului sunt sub licența IAB US - desfășurându-se sub aceleași criterii la nivel internațional. Prin intermediul competiției IAB MIXX Awards, Asociația IAB și-a propus recunoașterea și promovarea celor mai creative lucrări în domeniul publicității online, utilizarea cât mai creativă și inovatoare a canalelor digitale existente pentru atingerea obiectivelor mărcilor și advertiserilor și dezvoltarea creativității proiectelor digitale. Specialiștii implicați în cele 6 ediții ale competiției derulate până acum sunt profesioniști cu peste 10 ani experiență în agenții de publicitate, departamente de marketing ale unora dintre cele mai mari companii locale și internaționale; de asemenea, juriul este format atât din specialiști locali cât și internaționali de renume. Criteriile de jurizare pun accent atât pe eficiența campaniilor cât și pe creativitate. Premiile IAB MIXX Awards reprezintă un pas important pentru industria de advertising digital din România, pentru că încurajează și răsplătesc excelența în utilizarea mediului online ca instrument de comunicare și în crearea unor branduri digitale puternice. Agentii câștigatoare a unuia sau mai multor trofee MIXX Awards la nivel local și mondial, de-a lungul timpului! (și care s-au și lăudat cu ele): AKQA, We are Social, Mindshare Worldwide, Geometry Global, Digital Star, Interactions, BBDO, Leo Burnett, Digitas, Wundermann, Isobar, R/GA, Droga5, MEC Global, Starcom Mediavest, Razorfish, Young&Rubicam și altele.

Interactive Advertising Bureau (IAB) România face parte din reputata rețea internațională IAB, cu 44 de reprezentanțe în toată lumea și o reprezentanță la nivel regional în Bruxelles. Misiunea rețelei IAB este de a-și susține membrii în a deveni lideri digitali la nivel global. IAB Romania este asociația industriei de marketing și publicitate online din Romania, membru al rețelei IAB Europe. Fondată în 2006, reunește în prezent agenții de publicitate, regii de media, publisheri autohtoni și companii prestatoare de servicii dedicate industriei de publicitate online. Este o asociație profesională, fără scop lucrativ, neguvernamentală, apolitică și autonomă, care își propune să protejeze si să promoveze interesele profesionale și investițiile realizate pe piața de publicitate online din România pentru a susține dezvoltarea acestui mediu și pentru a facilita accesul la resurse pentru cei care activează în acest domeniu. În plus, IAB România elaboreaza si actualizeaza in mod constant standardele industriei de publicitate online și creează cadrul pentru autoreglementare.

Domenii: Media

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!