Schimbarile anului 2108 in marketing online

Publicat pe 1 Mai 2018
Digital marketeri, detinatori de business-uri online, analisti digitali si bloggeri.. Toti trebuie sa fie la curent cu schimbarile ce au loc in acest an, daca nu vor sa riste pierderea informatiilor din Google Analytics odata cu intrarea in vigoare a noului regulament privind protectia datelor personale, sau amenzile mari ce se preconizeaza. Citeste mai multe despre schimbarile ce au loc in aceasta perioada.

Noi update-uri SEO

Algoritmul Google a suferit un numar record de schimbari pe 24 aprilie 2018, motiv pentru care detinatorii de site-uri, magazine online, bloguri si alte pagini web au vazut in ultima saptamana diferente semnificative de trafic, pozitie si prin urmare si vanzari. Rezultatele inca fluctueaza astfel ca specialistii pun schimbarile pe seama unui update Rank Brain, pe langa update-urile confirmate care avantajeaza site-urile optimizate pentru mobil, sau continutul optimizat pentru cautarile bazate pe voce.

Intrarea in vigoare a GDPR

Probabil cea mai mare schimbare a anului o reprezinta insa intrarea in vigoare a Regulamentul General pentru Protectia Datelor incepand cu 25 mai 2018. Regulamentul limiteaza motivele pentru care datele cu caracter personal pot fi solicitate si modul in care acestea pot fi captate sau folosite, si ofera dreptul persoanelor la a verifica datele pe care o anumita companie le detine despre ele, si dreptul de a fi uitat. Amenzile ajung pana la milioane de euro iar riscul de a pierde datele stranse de pana ar trebui sa fie in atentia oricui detinator de cont Google Analytics.

Google mentioneaza ca un site nu trebuie sa colecteze date personale insa setarile din platforma Google Analytics nu sunt realizate automat pentru prevenirea acestui scenariu.

Efectul noilor reglementari asupra Facebook

Nu doar Facebook ci toate site-urile isi actualizeaza in aceasta perioada termenii si conditiile pentru a se conforma noului regulament, motiv pentru care suntem bombardati de mesaje privind noile conditii pe care trebuie sa la aceptam pentru a continua utilizarea unor servicii, dar Facebook a resimtit cel mai mult efectele acestei schimbari. Odata cu platforma si cei care se promoveaza pe Facebook au fost afectati, reach-ul scazand semnificativ din cauza schimbarilor ce trebuie acceptate de detinatorii de conturi si in multe cazuri de refuzul colectarii datelor sau chiar dezactivarea conturilor in urma scandalului mediatic.

Cum sa te pregatesti pentru schimbari

Pentru a intelege mai bine cum sa te pregatesti pentru aceste schimbari intr-un mod clar si structurat, si chiar pentru a face modificarile necesare sub indrumarea unui specialist, te invitam la cursurile Rezistenta Online din luna mai 2018, cu locuri disponibile la acest moment: Curs Social Media & Facebook Ads - 12 si 13 mai, Curs GDPR si Google Analytics - 12 mai, si Curs SEO practic - 26 si 27 mai. Cei care urmeaza cursurile invata intr-un mod practic si rapid informatiile de care au nevoie. Locurile sunt limitate, ocupa din timp locul dorit.


SC EVOLVE CENTER SRL

Rezistenţa Online ofera cursuri de marketing online adresate antreprenorilor, celor care lucreaza in marketing sau publicitate, cat si celor care doresc o cariera in domeniu.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →