SEO reguli, trenduri, statistici pentru 2018

Publicat pe 23 August 2018
Marketingul prin SEO continua sa fie cea mai eficienta solutie pentru cei ce doresc sa isi promoveze un business in mediul online in 2018.

Marketingul prin SEO continua sa fie cea mai eficienta solutie pentru cei ce doresc sa isi promoveze un business in mediul online in 2018. Strategiile deja cunoscute specialistilor in servicii SEO cumulate nu noile tendinte si continut de calitate constituie reteta de succes in materie de promovare online.

Conform analistilor, Google pune accent pe calitatea continutului, astfel cand vine vorba de SEO trebuie sa se tina seama ca exista o stransa legatura intre pozitia unui site si continut! Informatia de calitate este practic instrumentul principal care ajuta la imbunatatirea ratei de conversie si automat a businessului. Cei ce ofera servicii de optimizare SEO specializat atrag atentia ca orice postare prietenoasa lansata online aduce beneficii unui site.

Tendintele in acest an in materie de SEO sunt destul de clare, experienta utilizatorului, modalitatile de cautare, aspectul site-ului continua sa fie importante, insa acum cu ajutorul instrumentelor de inteligenta artificiala Google reuseste sa culeaga mai multe informatii cu privire la calitatea continutului si la modul de interactiune al utilizatorului cu paginile web site-urilor, iar pozitionarea se face si in functie de aceste criterii.

Cautarile vocale - noi oportunitati de promovare

Noile tehnologii ofera oportunitati mari celor ce doresc sa se adreseze consumatorilor ce au descoperit avantajele comenzilor vocale. Instrumentele precum Google Home si Alexa, corect exploatate nu fac decat sa aduca beneficii unui business. Conform statisticilor in 2018 una din cinci cautari sunt realizate prin comenzii vocale. Pentru a genera trafic organic, cei ce ofera servicii SEO recomanda folosirea cuvintelor cheie lungi, integrate natural in context. Textele create in acest scop trebuie sa fie cat mai conventionale si trebuie orientate direct consumatorilor tinta, in functie de sex, varsta, s.a.

Interactiunea vizitatorului cu site-ul, un detaliu cheie in 2018

Experienta vizitatorilor cu un site, accesat in urma cautarilor, este o constanta foarte importanta pentru Google! Reprezentantii companiei au dezvoltat instrumente prin intermediul carora pot determina experienta pe care o lasa un site vizitatorilor, acesta sunt create in scopul de a elimina paginile cu informatii de umplutura.

In opinia specialistilor care ofera servicii SEO sunt apreciate site-urile organizate pentru a asigura experienta de navigare placuta, cu design intuitiv, butoane pozitionate la indemana si informatii utile. Conform statisticilor castiga pozitii acele pagini care pot fi accesate confortabil indiferent de tipul dispozitivului de pe care sunt accesate. In conditiile actuale castiga mai mult site-urile simple prevazute cu informatii utile.

2018 - anul mobilitatii!

Statisticile au aratat inca odata tendintele omului modern catre mobilitate si in acest context au de castigat acele site-uri optimizate pentru mobil. Daca in urma cu 3-4 ani cautarile de pe dispozitivele mobile se numarau pe degete, acum lucrurile stau cu totul si cu totul altfel, adica este 70% din cautari sunt realizate cu ajutorul device-urilor mobile.

Pentru a putea avea pozitii bune, un site trebuie sa fie mobile friendly sa poate fi accesat cu usurinta prin intermediul acestor device-uri.

Intarirea identitatii!

Trendurile actuale arata ca vizitatorii sunt interesati sa interactioneze cu businessuri personalizate, ce au identitate vizuala puternica. Se pune accent pe vizual search dar si pe unicitatea creata prin intermediul social media. Chiar daca Google nu a confirmat faptul ca tine seama de impresiile vizitatorilor lansate prin intermediul retelelor de socializate, specialistii in servicii SEO au gasit o legatura destul de stransa cu acestea.


Parimat Construct SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →