Signal Iduna - 10 ani de grijă pentru sănătatea asiguraților noștri

Publicat pe 27 Noiembrie 2018
Signal Iduna s-a lansat oficial pe piața asigurărilor din România în 2008. O companie nouă în acel moment, care își propunea să atingă cele mai înalte standarde în ceea ce privește asigurările medicale de sănătate. Tradiția și experiența de mai bine de 100 de ani pe piața germană a grupului din care face parte – Signal Iduna, dar și planurile ambițioase de viitor aduceau un plus de încredere unei echipe tinere, foarte motivate.

Conștientizând importanța din ce în ce mai mare a fidelizării angajaților pe piața muncii și dorința angajatorilor de a diversifica mixul de beneficii oferit cu includerea unei asigurări de sănătate, Signal Iduna și-a concentrat eforturile către pachetele de asigurări private de sănătate pentru companii. Provocarea a fost mereu oferirea de soluții de asigurare privată personalizate, care să depășească așteptările clienților noștri. 

Signal Enterprise, soluția integrată de asigurare de grup pentru companii 

Cu Signal Enterprise, companiile care aleg să își recompenseze angajații cu o asigurare de sănătate, beneficiază de toată expertiza Signal Iduna în acest domeniu și de produse adaptate nevoilor lor.  

Pachetele de asigurări oferite sunt personalizabile și pot include servicii medicale în ambulatoriu, precum consultații și analize de laborator, dar și investigații medicale și tratamente, sau controlul anual preventiv. Se pot adăuga zile de spitalizare și intervenții chirurgicale, în funcție de pachetul ales. 

Angajații beneficiază în acest fel de servicii medicale de top în cadrul clinicilor și spitalelor private din întreaga țară, angajatorii bucurându-se de o soluție solidă de îmbunătățire a stării de bine a acestora. Cu mai puține griji în ceea ce privește propria sănătate, angajații se pot concentra în acest fel mai bine către sarcinile curente.

Acordând o importanță deosebită cerințelor clienților – angajatori și angajați deopotrivă, Signal Iduna și-a concentrat atenția în ultimii ani nu doar pachetelor de asigurări oferite, ci și modului în care aceștia pot fi accesate – cât mai rapid și simplu.

Signal Care Assistant și Easy Pay – metode moderne de accesare și plată a asigurărilor de sănătate

Signal Iduna și-a propus încă de la început însă nu doar să ofere clienților produse de asigurare, ci soluții reale și adaptate schimbărilor societății contemporane. Aceste schimbări merg în direcția tehnologizării și a reducerii la maxim a timpului petrecut pentru a accesa diverse servicii. 

Angajații de astăzi apreciază nu doar pachetele de servicii medicale cu acoperiri optime, ci și ușurința cu care le pot accesa. A apărut în acest fel ideea unei aplicații de mobil prin care angajații pot afla simplu și rapid cele mai diverse informații în legătură cu asigurarea de care beneficiază, putând solicita rambursări sau efectua programări prin intermediul acesteia.  

Totul în ideea simplificării procedurilor, înțelegând cât de important este timpul în societatea de astăzi, pentru fiecare client în parte, Signal Iduna și-a propus și simplificarea metodelor de plată. Așa a apărut Easy Pay, metoda prin care asigurații pot plăti pe loc serviciile medicale din afara rețelei Mediqa Net, prin intermediul unui card alimentat de asigurator. 

În acest fel, beneficiarii asigurărilor de sănătate Signal Iduna se bucură de o experiență 100% digitală, câștigând timp în plus pentru ei și familiile lor. 

Domenii: Asigurari

Beans United

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →