Spațiu de relaxare pentru angajați: 3 sfaturi de amenajare

Publicat pe 21 Iulie 2021
Cheia succesului unei companii se află în implicarea și eficiența angajaților săi, de aceea patronii, managerii de resurse umane și coordonatorii de echipe caută soluții și metode prin care să asigure un mediu de lucru plăcut la serviciu, unde toți membrii organizației să se simtă apreciați și să poată menține un echilibru optim între activitatea profesională și dezvoltarea personală.

În acest scop au fost create spații de relaxare la locul de muncă, în funcție de numărul de angajați și de profilul social al acestora. Efectele pozitive ale unui asemenea demers depind de identificarea unor soluții viabile, așa că vă prezentăm în continuare câteva sfaturi de amenajare a unor astfel de spații la sediul companiei:

Investiți într-o zonă de relaxare în aer liber

Angajații firmei vor fi încântați să aibă un loc pentru socializare în aer liber, eventual într-o curte interioară sau într-o mică grădină urbană. Investiți într-o amenajare peisagistică de calitate, care să arate grija și respectul pentru oamenii companiei și valoarea brandului pe care-l reprezintă.

Alegeți mobilier de grădină minimalist, multifuncțional, optați pentru vegetație perenă și flori de sezon, montați un pavaj pentru curte care să le amintească oamenilor de zilele de vacanță și de ieșirile cu prietenii la terasă.

Astfel se vor relaxa și vor interacționa într-un mediu deschis, amical, unde să se simtă în largul lor și să-și încarce bateriile pentru o zi lungă la serviciu.

Organizați o sală de fitness și jocuri

Angajații petrec multe ore la birou, în fața monitoarelor, așa că vor aprecia oportunitatea de a face exerciții de fitness într-o sală special amenajată cu aparate și spaliere, care să fie mereu la dispoziția lor, oricând au nevoie de relaxare activă.

În completarea acestui spațiu organizați o zonă cu fotolii comode și o consolă de jocuri, care să fie punctul de atracție pentru pauzele dintre taskuri, și chiar locul unde se va organiza un campionat între angajați, pentru stabilirea celor mai buni gameri.

Întrebați-vă colegii care sunt preferințele lor și dotați sala de jocuri corespunzător, căci variante sunt destule, de la mese de biliard sau ping-pong până la jocuri de darts si X-Box. Oferiți-le un stand cu reviste de specialitate și cărți de hobby. Pentru eliberarea de stres după zile lungi la muncă, echiparea acestui spațiu cu instrumente muzicale este o soluție excelentă.

Creați un spațiu special pentru servirea mesei

Pauza de prânz este momentul în care fiecare angajat se decuplează de la sarcinile cotidiene și are nevoie de un loc plăcut, răcoros și primitor unde să mănânce o gustare și să bea un ceai sau o cafea.

Amenajarea acestui spațiu este foarte importantă, așa că este recomandat să apelați la specialiști în design interior, care să realizeze o sală multifuncțională, dotată cu aparate de bucătărie (frigider, cuptor cu microunde, blender, espressor, mașină de gheață) și cu mobilier modern, în stl minimalist, care să asigure oamenilor din firmă confortul și relaxarea necesare.

Aveți grijă ca spațiul pentru servirea mesei să beneficieze de lumină naturală din belșug, să fie accesibil și, dacă este posibil, să aibă legătură cu exteriorul, către zona de relaxare de afară.

Micile detalii de amenajare și asigurarea unor facilități pentru angajații firmei reprezintă realizări mari pentru crearea unei culturi organizaționale de succes, într-o atmosferă de lucru pozitivă, cu oameni motivați să facă performanță.


Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!