Specialistii E-Advertising explica: cum poate un site sa ajunga pe prima pagina in Google

Publicat pe 6 Februarie 2020
Marele Google afiseaza rezultatele in functie de relevanta, dar primele pagini sunt marea batalie, adica concurenta acerba. De altfel cine acceseaza pagina 9 sau 10 fiind in cautarea unui magazin online de decoratiuni sau orice altceva?

Marele Google afiseaza rezultatele in functie de relevanta, dar primele pagini sunt marea batalie, adica concurenta acerba. De altfel cine acceseaza pagina 9 sau 10 fiind in cautarea unui magazin online de decoratiuni sau orice altceva?

Asadar poti fi bun, dar trebuie sa arati ca esti bun. Cei care investesc in site-ul detinut, il promoveaza si tin cont de tot ce e posibil pentru a ajunge pe primele pagini de cautare in Google, ajung adesea la firmele care presteaza servicii SEO. Ce trebuie sa stie toata lumea este ca putini stiu realmente sa faca treaba de calitate.

O agentie de profil, E-Advertising, explica cat de complex este procesul de optimizare.

Nu se poate spune ca exista cale usoara, rapida astfel incat in cel mai scurt timp un site sa fie afisat tot mai aproape de topul primelor zece rezultate in Google. Sunt implicate actiuni pe termen lung, estimativ eforturi sustinute pe durate de minimum 2 si pana la 12 luni.

SEO este un domeniu dinamic ce isi schimba constant regulile. Numai un specialist in domeniu, cu experienta, poate tine pasul cu actualizarile ce survin si poate aplica strategii constante pentru a sustine pozitiile de top ale site-urilor de care se ocupa.

Totul porneste de la site

Regula de baza este simpla si anume relevanta. O pagina relevanta pentru utilizatori trebuie sa aiba in primul rand continut unic. Sa ne punem in locul utilizatorului – acestea va cauta informatie de calitate, interesanta, de actualitate.

Optimizare on page si off page

Promovarea unui site implica actiuni on page si off page. Vorbim despre o munca complexa in continuare, ce implica, printre altele, analiza strucuturii link-urilor interne, implementarea tagurilor si metatagurilor, realizarea unui site map sau optimizarea imaginilor din paginile site-ului. Asta pentru ca sunt multi factori de care depinde modul in care Google afiseaza rezultatele, considerand o pagina ca fiind relevanta in functie de:

- Relevanta continutului din pagina in legatura cu o cautare efectuata de utilizator.

- Calitatea link-urilor.

- Penalizarile domeniului, daca exista.

- Cuvintele cheie.

- Raportul fata de website-uri concurente.

E-Advertising isi propune sa aplice regula transparentei in colaborari, astfel ca pune la dispozitie specialisti SEO si explica detaliat procesul de promovare al unui site, in complexitatea sa. O abordare informativa o regasim si in cadrul blogului - https://blog.e-advertising.co/.

Domenii: Lifestyle

SC EUROPEAN ADVERTISING HOLDING SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →