Startup-ul românesc Tracia a câștigat Marele Premiu de 70.000 de Euro la Startarium Pitch Day

Publicat pe 24 Noiembrie 2016

                                                             

Re.Flex, Clinica de Pediatrie Anastasia și IndexAR completează lista câștigătorilor. 

Una dintre cele mai importante competiții dedicate antreprenorilor, Startarium Pitch Day, și-a desemnat pe 23 noiembrie câștigătorii. Radisson Blu s-a transformat într-un adevărat oraș al antreprenorilor, peste 700 de persoane fiind prezente la evenimentul care își propune să identifice și să susțină startup-urile cu potențial din România. Evenimentul, transmis live pe pagina de facebook Startarium, a avut peste 15.000 de vizualizări.

Tracia, prima fabrică de rulote turistice și comerciale din România și din sud-estul Europei a fost distinsă cu Marele Premiu în valoare de 70.000 de euro. Trofeul, înmânat de Michal Szczurek, CEO ING Romania și Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub lui Gabriel Bugnar, fondatorul startup-ului, a fost primit cu entuziasm de întreg publicul.

Este cea mai mare șansă pe care am avut-o până acum. Startarium îmi oferă ocazia ca acest proiect să meargă mai departe și România să fie pusă pe harta vehiculelor recreative în Europa, a declarat Gabriel Bugnar, fondatorul startup-ului Tracia.

Locul 2, în valoare de 20.000 de euro, a fost adjudecat de Re.Flex, ce creează un set de senzori care ajută pacienții în partea finală a recuperării. Startup-ul a fost fondat de Camil Moldoveanu și Andrei Kluger.

Locul 3, în valoare de 10.000 de euro, a fost acordat Clinicii de Pediatrie Anastasia, din Piatra Neamț, singura de acest tip din regiune. Clinica, prezentată de Ilinca Nicolae, a fost recompensată și cu o Mențiune specială de 5.000 de euro din partea juriului competiției.

În cadrul Startarium Pitch Day și IndexAR a primit o mențiune specială, în valoare de 5.000 de euro. Fondată de Răzvan Boldiș, IndexAR este o platformă și o aplicație de realitate augmentată care dă posibilitatea producătorilor mici și mijlocii să aducă produsele în fața clienților lor.

 

Energia și toate lucrurile care s-au întâmplat la Startarium Pitch Day sunt fantastice. Startarium este la început de drum și trebuie să devină o platformă care să aducă valoare de zeci de milioane de euro în piață. Economia poate să crească datorită startup-urilor care pot fi susținute, a declarat Cătălin Vasile, director canale de distribuție retail ING Bank.

Aș vrea să felicit toate cele 10 startup-uri finaliste. Unii participanți s-au aflat pentru prima oară pe scena unui eveniment de pitching de o asemenea anvergură, cu toate astea s-au descurcat excelent și au impresionat publicul și juriul deopotrivă. Aflat la prima ediție, Startarium Pitch Day s-a consacrat deja ca un eveniment important în ecosistemul antreprenorial din România, iar acest lucru nu face decât să ne încurajeze să dezvoltăm din ce în ce mai mult Startarium, orașul antreprenorilor, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub.

Cele 10 startup-uri finaliste care și-au susținut afacerile pe scena Startarium Pitch Day sunt: Bill me, Tracia, Limitless, IndexAR, Clinica Pediatrică Anastasia, YTranslations, Native Box, Printoteca, Re.Flex, Menuo.

Startarium Pitch Day este un eveniment organizat de Startarium.ro, cea mai complexă platformă educațională și de acces la finanțare a inițiativelor antreprenoriale românești.

Startarium.ro este o inițiativă Impact Hub cu sprijinul ING Bank.

Despre Impact Hub România

Impact Hub susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale, oferind spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012 și în Cluj- Napoca din 2016, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 70 de orașe de pe 5 continente.

Despre ING România

ING România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienţi individuali și companii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →