Succes peste asteptari la Textile Technology Show

Publicat pe 17 Septembrie 2018
Aproape 2000 de vizitatori specialisti (oameni de afaceri, producatori, furnizori, designeri) din industria textila au fost zilele acestea parte din succesul Textile Technology Show, prima editie a expozitiei de tehnologie pentru industria textila din Europa de Sud-Est.

Organizata de EUROEXPO Fairs, expozitia desfasurata intre 13 si 15 septembrie la Romexpo-Bucuresti (pavilionul central) a inregistrat un succes peste asteptari:

  • Peste 250 de persoane au participat la cele doua conferinte - Textile Trends Conference si Fashion Connect – sustinute de speakeri de top din tara si strainatate. 
  • Nume celebre precum Edouard Keller (reprezentantul CARLIN Paris, cea mai mare agentie de trenduri in fashion din lume), Roland Biemans (guru al printului digital pe textile), Mirela Bucovicean (fondatoarea Molecul F si Molecule PR), Andreea Buga (designer), Ioana Nicolescu (Code Noir Style), Irina Ditu si Cristi Stamatoiu (Vizualist), Giovanni Pizzamiglio (Epson Europe B.V.), Jakub Meisel (Polyone Rutland Uk), Beppe Quaglia (Italia), Alina Ursica (Business Development Manager Europe), Durga Charan (Regional Manager CGS Asia), Silviu Simiz (General Manager Simiz Fashion), Traian Luca (CEO Gemini CAD Systems), Alina Bistreanu (Director General LPP Romania), Ludmila Corlateanu (designer) au dezbatut teme de mare interes pentru mediul de afaceri. 
  • Sute de masini de cusut 
  • Workshop-urile TTS organizate de Atelierele ILBAH pe toata perioada expozitiei au prezentat un foarte mare interes pentru cursanti – viitori antreprenori.

Organizarea unui targ specializat pentru industria textila a fost primita foarte bine inca de la inceput si confirmata pana la final. in contextul in care un eveniment de acest gen a lipsit mai bine de zece ani pe piata din Romania, Textile Technology Show a fost privit ca o gura de oxigen pentru toti cei care activeaza in prezent in industria textila. Ca organizatori, ne bucuram foarte tare ca am reusit sa oferim clientilor locul de intalnire de care aveau atata nevoie si le promitem ca vom repeta aceasta experienta”, declara Camelia Buda, Director General EUROEXPO Fairs. 

A fost un eveniment foarte bine venit, ca o ploaie dupa seceta. A fost o lipsa mare de evenimente in industria textila si n-am apucat sa ne vedem intre noi nici producatorii, nici dealerii, nici reprezentantii fabricilor. Pe toti i-am simtit foarte insetati sa ne vedem, sa povestim ce se intampla, cum se intampla, ce mai exista in aceasta industrie. A fost o initiativa reusita si, din ce mi-au transmis cei care au fabrici si incearca sa ramana in domeniul asta, am simti nevoia sa se mai repete. Pentru ca avem ce transmite, avem ce arata si putem da incredere (celor care au ramas pe baricade) ca mai exista viitor in aceasta industrie, in care s-au intamplat foarte multe in ultimii ani”, a declarat Bogdan Niculae, managerul Bro Rom Industrial Machines Srl (Bucuresti). 

E o certitudine ca industria textila se va dezvolta foarte mult in viitor. Eu sunt convins ca organizarea unor astfel de targuri (cum este Textile Technology Show) contribuie la dezvoltarea industriei. Este un loc unde putem sa venim cu diverse echipamente si in care un client care vrea sa-si dezvolte afacerea vine sa vada nu ceea ce am eu in oferta, ci ceea ce avem toti din targ in oferta. Asta este important, sa fim impreuna. Altfel, clientului i-ar trebui o luna sa ne viziteze pe fiecare, si tot nu ar vedea tot ce avem noi aici, pentru ca nu ne permitem sa tinem unele echipamente in showroom. Da, este foarte importanta organizarea unui astfel de targ, mai ales pentru cei care nu ajung la targurile externe. si chiar daca ajung acolo, noi incercam sa aducem in Romania toate solutiile care se pot adapta la piata de aici. Pentru ca pe piata externa exista extrem de multe ‘ozn-uri’ – sa zicem -, care nu sunt calibrate pe dimensiunea pietei din Romania”, spune Bogdan Vasilescu, General Manager Grup Transilvae. 

***

Despre EUROEXPO

EUROEXPO Fairs este organizatorul celor mai mari targuri si expozitii de business din Romania. Cu o experienta de peste 15 ani in organizarea de targuri si expozitii noi, compania a inregistrat un trend ascendent si a reusit sa creasca anual atat numarul expozantilor, cat si pe cel al vizitatorilor. Prin intermediul targurilor lider de piata (Metal Show, Baby Boom Show – editiile de primavara si toamna, PRINT&SIGN, Corporate Gifts Show, Cleaning Show, Pack Expo, Expo Shop, Expo Plast, Cleaning Show, Textile Technology Show), compania a realizat o platforma profesionala de comunicare intre reprezentanti ai mii de companii din Romania si din strainatate, pozitionand compania in varful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.

Targurile si expozitiile EUROEXPO ofera cadrul propice pentru interactionare, evenimente conexe informative si proiecte menite sa impulsioneze dezvoltarea economica.

Domenii: Afaceri

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!