Tehnici si Metode de Promovare in Mediul Online

Publicat pe 31 Mai 2019
Datorită evoluției tehnologiei, a internetului și a telefoanelor mobile, companii mari, mici și mijlocii s-au bazat tot mai mult pe promovarea online în ultimii ani. În ziua de azi e ceva absolut normal pentru orice companie să aibă un site de prezentare și conturi pe principalele rețele de socializare.

Promovarea online a devenit o industrie în sine, și include mai multe ramuri. În acest articol vom vedea câteva din aceste strategii de promovare în mediul online:

1. SEO

Denumirea vine de la Search Engine Optimization, ceea ce se traduce prin optimizarea pentru motoarele de cautare, în special pentru Google. Se urmărește atât optimizarea site-ului din punct de vedere tehnic, optimizarea textelor și a articolelor publicate, dar și obținerea de linkuri de pe alte site-uri. Toate acestea duc la o mai bună poziționare în motoarele de căutare, deci la mai mult trafic și mai mulți potențiali clienți.

 2. Content Marketing

Prin această metodă se oferă conținut util pentru potențialii clienți (sfaturi gratuite, idei, sugestii, etc.) fără să se promoveze în mod explicit un produs sau un serviciu. Se urmărește stimularea interesului potențialilor clienți.

3. E-mail Marketing

Presupune crearea unei baze de date cu clienți și potențiali clienți, și trimiterea de mesaje ocazionale (newsletter). Aceste e-mailuri pot conține atât informații utile gratuite, cât și oferte speciale, reduceri, cupoane, etc.

4. Social Media Marketing 

Prin această metodă compania postează conținut util și interesant pe rețelele de socializare și în același timp își promovează și produsele sau serviciile în mod direct și indirect. Principalele rețele de socializare în 2019 sunt: Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn și TikTok.

5. Marketing Afiliat

Această metodă presupune promovarea produselor prin intermediul unei părți terțe. Afiliatul trimite potențiali clienți către site și câștigă un comision din fiecare vânzare. Astfel, afiliații pot să câștige bani frumoși fără ca măcar să aibă afacerea proprie, iar companiile obțin mai mulți vizitatori, clienți și promovare.

 6. Pay Per Click (Google Adwords)

Prin această metodă se plătește pentru poziționarea în primele locuri în căutările de pe Google, pentru anumite cuvinte cheie relevante pentru acea companie. Se obțin vizitatori doar atâta timp cât se plătește, de aceea SEO este o investiție mai bună pe termen lung, pentru că aduce trafic și atunci când nu se mai plătește. 

O campanie de marketing online este foarte complexă și necesită cunoștințe și experiență în domeniu. De aceea este mai bine să se apeleze la o firma specializată, ce oferă o gama variată de serviciii.

 

Plum Media este o agenție interactivă specializată în furnizarea de soluții profesionale pentru dezvoltarea afacerilor pe internet. Oferim servicii de creare site-uri web, creare magazine online, design grafic, consultanță web, promovare online, campanii Google Adwords, campanii social media, servicii de copywriting și optimizare SEO. Aflați mai multe despre serviciile lor, accesând acum site-ul Agentiei Seo Plummedia.        

Domenii: Media

MARCU BUSINESS SOLUTIONS SRL

Plum Media este o agentie de web design, marketing online si optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) care ofera solutii personalizate pentru IMM-uri si nu numai. Cu peste 10 ani experienta...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →